onsdag 18. desember 2013

Vil du matche støvsugeren din?



For noen uker siden fikk jeg en mail om jeg ville teste en støvsuger som matchet neglelakken. Det var sent på kvelden, jeg satt med laptopen i fanget da mailen tikket inn, og jeg trengte ikke tenke lenge. Jeg sendte kjapt et positivt svar, og jeg burde nok ha fått premie for raskeste tilbakemelding også. Jeg fikk faktisk en kommentar på det. *ler*

Jeg er fan av både støvsugeren og neglelakken fra før av, så hvorfor vente med å svare. ;)



Electrolux har nå samarbeidet med neglelakkleverandøren OPI og laget en ekslusiv utgave av den oppladbare støvsugeren Ergorapido. ErgorapidoOPI edition lanseres i de tre fargene "Muir, Muir on the Wall", "Embarca - dare ya!" og "Alcatraz... Rocks". 


Så glad i blått som jeg er, falt selvfølgelig valget på nettopp det, nemlig «Alcatraz...Rocks». Neglelakken er type Liquid Sand og er veldig ru. Det var skikkelig uvant å ha på seg, men det ble slitt ned etterhvert. ;)


Jeg har som sagt erfaring med denne støvsugeren fra før av. Vi har hatt den i flere år allerede. Den vi hadde begynte å bli sliten, og denne nye er litt mer fancy, med bl.a. lys i fronten når den suger. Det virker som om hodet også er bedre, på den gamle er det børster, hvor hår og tråder lett satt seg fast.


Jeg har uansett elsket disse støvsugerne fra første stund, de har en liten støvsuger «inni seg» (se mye bedre bilder hos Maia her), de har en smart ladestasjon/stativ, og den er veldig enkel å bruke når man skal sveipe over gulvene; den er både lett tilgjengelig, lett vektmessig, og lett å svinge rundt mens man støvsuger, noe mine vonde armer og skuldre setter pris på.


Nå kan du vinne din egen støvsuger! Sjekk konkurransen til Electrolux på deres Facebookside her! Last opp bildet ditt på Instagram med hashtaggen  #ergorapido_opi. Ta et interiørbilde som viser et personlig og kreativt uttrykk. Det beste bildet vinner den lekre trådløse støvsugeren Ergorapido OPI «limited edition» i valgfri farge og matchende neglelakk fra OPI!




Jeg hadde forresten tenkt til å lage et innlegg om julegavetips, men med under en uke til jul må jeg nok innse at tiden er for knapp. Det får heller bli et innlegg om fine gaver, og tips til de som vil gi noe fint i f.eks. bursdagsgaver i 2014.

Ha en fin onsdag ♥

// Vibeke                                                                                                              Samarbeidsinnlegg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails