søndag 30. november 2014

1. søndag i advent


Hvor ble 2014 av? ;) 


Så begynner vi siste innspurt, mot en koselig høytid.


Lysene har jeg kjøpt av ei bekjent via termingforumet 2012-barna,
en bitteliten endring fra tidligere år ;)


Målet for 2015 er å lære meg enda mer kamera, og bruke stativet mer ;)

***

Stikk innom i morgen, jeg skal ha en mini-kalender på bloggen
og jeg har fått tak i noen fine gaver til dere lesere ♥

***

Om et par timer er det julegranstenning i bygda,
Signe var veldig imponert over stjernene i vinduene her, 
så jeg gleder meg til hennes reaksjon!

// Vibeke

1 kommentar:

  1. Så koselig adventsstake ♡
    Kos dere masse med 1.desember - heldige dere som har småbarn, julekalendere, julebarnetv og kos... sukk... ♡

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails