tirsdag 11. november 2014

Ryddet på trappa

Det er november, med novembervær.
I følge Hernesingen jeg er gift med er det "jøsset" ute.


På bokmål betyr det bløtt og sølete. ;)


Siden jeg har vært syk med bihule- og halsbetennelse siden jeg kom fra Irland,
og energien har vært på bunn, har kurvene med blomster tatt i mot alt regnet som har kommet de siste ukene.


De var sånn passe bløte og ekle, og i dag forsvant de i skråningen til myra.
Det ble litt tomt, men det er bedre enn brune planter. ;)
Nå er det vel klart for å vinterpynte trappa....?


I kveld har jeg hatt hyggelig besøk av lokalavisa,
de skal lage et boligbilag og lurte på en liten prat.
Veldig, veldig koselig.
Jeg skal vise dere når det kommer ut. ;)

// Vibeke :)

1 kommentar:

  1. danke für die bilder!!! einen schönen abend wünscht angie aus deutschland

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails