fredag 28. november 2014

Julekort (og rabattkoder)

Samarbeid

Vi tok julekortbilder i helga. 

Flaks for oss (meg) at det snødde søndag formiddag. ;)
Jeg fant ut hvordan jentene skulle sitte, hva vi skulle pynte med og hva de skulle ha på seg, 
og deretter var vel hele seansen over på 5 minutter.



Det var ETT bilde hvor de ser i kamera samtidig, men vi behøver ikke flere enn det. ;) 

Hedda fikk snø i nakken, det var kanskje ikke sååååå lurt med musefletter, og Signe sitter sjelden i ro.
Det var bare å knipse og håpe.



Pynten på bildet sa seg selv.

I forrige uke fikk jeg to Kähler lyshus fra Glassoginterior.no via CupoNation,
og jeg elsker de, naturligvis! 

Det må nevnes at det er Black Friday i dag og om dere følger linken får dere husene til en god pris. ;) 



Jeg handler mye via nett, og jeg er alltid interessert i rabattkoder... ;)

CupoNation er en av Norges største sider for rabattkoder og kampanjer. Rabattkodene fungerer slik kuponger som man kan finne i blader og aviser, bare at det er ment for netthandel.

Jeg sjekker alltid før jeg handler, det kan jo være at det er en rabattkode til akkurat den nettsiden du handler fra...



Ser dere, de ser i samme retning, men ei ser i kamera mens den andre ser på faren sin :P


Julekortene blir sendt ut i neste uke, så da kan jeg vise flere bilder.
5 minutter var nok det. Og snøen er forøvrig borte igjen. ;)


Hedda er hjemme i dag, stygg hoste og feber.
Det var vel hennes tur etter at vi andre har vært syke i halvannen måned. :P

// Vibeke




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails