søndag 12. april 2009

Dette skal på kjøkkenet mitt

På hytta til svigers står en gammel ovn.
Som jeg sa ja til på flekken. Selvsagt har vi plass!
På kjøkkenet!
Kjøkkenbordet brukes kun til oppbevaring uansett.
Så når det blir kjørtbart ned til hytta,
kommer denne hjem til meg
DSCF9306
I tillegg har jeg igjen handlet på qxl.no og der vant jeg dette
566035954
(bilde fra annonsen)
Lykken ville ha det slik at de er ganske like dype – så nå må jeg bare lage et skap på veggen over. Vel, jeg tegner, svigerfar lager…?
Og til det skal jeg bruke vinduene vi rev ut av huset…
Lykke for mor.
-
Lykke for storefrøken i dag:
DSCF9416
Dinosaurgale frøkna skal på dinosaurshow i Spektrum.
Jeg skal på shopping i hovedstaden mens det står på. Yey!
*gledesegtil31.oktober*
_
Nuh – hvitvin, bakte poteter og Poirot.
Endelig kom påskefølelsen med god krim!
God søndag!

10 kommentarer:

  1. En sånn on hadde jeg på x huset mitt.
    Den er så fin.
    Bordet a lekkert !!

    Ha en fin uke :

    Klem

    SvarSlett
  2. Lekker ovn og bord, og heldige frøkna ( og du å:-))
    Kos dere med kvelden.

    Klem

    SvarSlett
  3. Tenkte på A. da jeg så reklamen for dinosaurusen! Blir nok en stor opplevelse(Sikkert for deg og :op)

    Gleder meg til å se hvordan alt blir når dere blir ferdig - aner konturene av noe lekkert!

    Så teknisk du har blitt på bilder etc - lyst til å lære bort??

    Ha en fin påske innspurt! Jeg holder hjulene i gang... sukk

    T

    SvarSlett
  4. Så utrolig mye lekkert. Likte bordet veeeeldig godt!
    Ha en fortsatt finfin påske
    *Siv*

    SvarSlett
  5. Oh så heldig du er...Gleder meg til å se det kommer på rett plass i hjemmet ditt:O)

    SvarSlett
  6. Dette blir veldig bra vettu;)
    Og du den kommentaren om å "burdetenktosv"...det er no' dritt altså. Men akkurat det var jeg heeelt sikker på at jeg skulle ha nemlig. Jeg er så dritt lei av å dytte, leite og grave inni 60 cm dype høyskap. Og ja, jeg vet at du kan få uttrekkskap, men, det krever plass, litt større lommebok, og langt fra så praltsik, som mitt skafferi skal bli...hehe;)

    Ha en super dag, og jeg mener, du kan jo alltids bygge litt mer på, nåre han er ferdig å snekre gjerde...?!?!;)

    SvarSlett
  7. PRALTSIK...er et mye brukt ord her ned i traktene, på vanlig norsk er det da PRAKTISK!

    SvarSlett
  8. Oi, har de lagt ut billetter allerede, det må vi få med oss, Jacob elsker dinosaurer.

    SvarSlett
  9. Tusen takk for bursdagshilsningen:) Jeg har en rolig dag på havet enn så lenge:)

    SvarSlett
  10. Herlig ovn, lekkert bord... og jeg kjente nesten påskefølelsen komme, jeg også, en gang til liksom...
    Selv har jeg hatt påsken i København og det har vært deilige dager ~ noen bilder ligger ute..

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails