mandag 13. april 2009

Lykke - vår og nytt innslag i stua

Vi har hatt masse flott vær den siste tiden og snøen har minket betraktelig.
En stund så jeg mørkt på det, blir det gress å se før sommerferien?
.
I dag fikk jeg tegnet jeg har ventet på
.
DSC01119
Mannen har jevnlige røykepauser ute og i dag kom han inn med våren! :)
.
(Mannen er god på det halvåret det er noe å finne, han kommer stadig med en liten blomst til mor!)
.
.
At vi beoholdt kjøkkenvinduet inn mot stua er også lykke, spesielt når man lager middag og har utsikt til både fotball (her representert av Mini Jacobsen…) på tv (svigerfar mener jeg er verre enn mannen, etter jeg som høygravid hoiet på sofaen inn til mannen og svigerfar som la fliser på badet… ;P)
og mann og barn som leker seg og ler hjertelig i sofaen.
.
DSC01120
.
.
Og det nyeste innslaget i stua?
.
I dag fikk den komme opp av boden…
.
DSC01118
.
Hvis mor skal bli gravid en gang til MÅ støttemuskulatur i bekken og korsrygg trenes. Ingen bønn…
.
Så Mr. Ball og jeg, vi skal bli gode venner…. Yey…
(Jeg synes det er utrolig kjedelig å trene – jeg skulle ønske at jeg likte det, men det gjør jeg ikke.)
.
.
.
Til slutt et bilde av lillefrøken som også vil ha vår, alt av luer og votter skal ut av skuffen hennes…
.
DSC01123
.
Poirot er på igjen i kveld, etter fotballen. Toppensøndag! Lurer på om gubben eller jeg har flest rikitge på kupongen i dag gitt…. (jadda, jeg tipper også!)
.
Ha en flott søndags…jah… mandagskveld!!! ;)

5 kommentarer:

  1. Oi, her har det skjedd mye siden jeg sist var innom! Nydelig Ektorp stol, og så den ovnen da! Tenker meg den blir fin på kjøkkenet hos dere! :)

    SvarSlett
  2. Åhh.. Helt enig! Bekkenet må bli sterkt før jeg blir gravid igjen, så jeg må også bli venn med mr.ball igjen! Fy søren, kjenner det enda jeg! Gjør du?

    Perfekt tv-kveld i vente ja.. hihi..
    God Kveld!
    Klem fra
    Christina

    SvarSlett
  3. Oj, oj - et artig og dekortaivt innslag i stua;)

    Ha det så bra!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  4. Hehe, det er godt vi koser oss med fotballen;)))
    Arti bilde av farogdatter i sofaen, sånn er det her også. Til tider ligger far og ungene mer på gulvet og ruller enn de sitter i sofaen, hehe.

    SvarSlett
  5. Atte duuu...vi har jo likedan sofa...men jeg sliter med å finne det bordet jeg vil ha...det skal helst være hvitt...og jeg ser at dere har ett...hvor er det kjøpt og hvilken pris? Link? :) :)
    Og du...den ballen...er driiiitkjedelig, men gull verdt for bekkenmuskulaturen! :)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails