onsdag 15. april 2009

Fra mobil: testing, testing

Og så må jeg skuffe dere som ville ha hjelp - jeg vet ikke hvordan jeg fikk det til!!!! Vel, jeg vet hvordan jeg får blogget nå, men ikke hvordan det gikk seg til at jeg nå KAN mobilblogge...

Etter å ha forsøkt å sende "register" til go@blogger.com flere ganger var det i dag plutselig en telefonikon på forsiden min, som ikke har vært der før (se på bildet). Og netcomdama lærte meg at jeg skal sende mms og sende til mailadressen...

Så mitt tips:

Send register til go@blogger.com - får du da en sms tilbake med kode skal du sette inn denne på siden der du kommer igang med mobilblogging (se nederst på siden der du har de du følger - der står det noe om mobilblogging.... Får du ikke sms tilbake, som jeg ikke gjorde, ring leverandøren din og spør. Jeg hadde netcomdama på tråden i 40 minutter... ;P

Nå må jeg bare finne ut hvordan jeg får overskrift og tekst hver forseg (nå har jeg redigert på nett... *ler*)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails