torsdag 16. april 2009

I dag venter jeg på postmannen

På min morgentlige kikkerunde kom jeg til Sissys Hus, og hun skriver om BoligPluss som kom i posten hennes i går. Og der er jeg!!! *gulp*

(Bilde fra Sissys Hus)
"Hvorfor har ikke jeg fått bladet?!?!?!?"
"Fordi vi ikke var i posten i går?", svarte den sindige mannen min...
Og så fikk han jobben med å gå i posten... ;)
Mens han var borte fikk jeg sms fra ei i barselgruppa:
"Kjempefin reportasje, stilig! :) :)"
Så nedturen var stor da det ikke var noe blad i posten min.
Best for postmannen at han ikke er sen i dag! Ikke noe senere enn 15.30!!!
Jeg har nemlig ikke tålmodighet til å venter lenger enn det......

8 kommentarer:

  1. Iiiiik....spennende!!!! jeg venter like utålmodig! Og hvorfor får vi det senere her i traktene forresten???????????????

    SvarSlett
  2. Så spennende. Skjønner godt at du er utålmodig. Må nesten ta en titt da. :)

    SvarSlett
  3. Ojojoj,så spennende!! Jeg har heller ikke fått den her i det høye nord.

    SvarSlett
  4. hihi.. :)
    Bare å låne bildet, snuppa!

    Klem klem

    SvarSlett
  5. ok. Nå så jeg hvilket blad. Kult!

    SvarSlett
  6. Her må jeg ut og kjøpe blad, skjønner jeg! (Og så så fattig jeg er etter denne København-turen...)
    Så moro!
    Jeg har lagt inn noen linker på et eldre innlegg, der jeg gledet meg til Køben-tur. Du kan finne dem der, eller så sender jeg dem gjerne til deg :o)
    Nå har jeg vært mer i mammahjørnet, som du kan se av bloggen i dag. Har barnet ditt fått dropparm? De fleste barn utvikler det, skjønner du, hehe...

    Klem

    SvarSlett
  7. Ikke moro å være fattig, altså, men moro med bladet... ;o)

    SvarSlett
  8. Så spenndende!!
    Gleder meg til å se!!
    Christina

    SvarSlett

Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails