tirsdag 12. mai 2009

Funn på loftet

Jeg visste dette lå på loftet, eller jeg hååååpet det gjorde det, at vi ikke hadde vært så dumme og kastet det.

Vi var ikke så dumme!

15648645

Da vi solgte hytta plukket jeg med meg litt ting, og blandt de tingene var dette.

Jeg synes det er fint fordi det minner om farmor og farfar. Ellers er jeg ikke så glad i slikt mønster og slike farger.

15674

For meg er dette serviset barndom og sommerminner.

871453

Dessverre har jeg bare disse delene, jeg mener å huske at det var kopper, skåler og asjetter også. Antagelig var dette så slitent at vi kastet det i steden…

78756

Litt skjeer og gafler fulgte også med - de blir fine når jeg får pusset de!!

Nå roper sofaen! Jeg har laget tacopai i dag, oppskrift fra ei venninne og nå er jeg så mett at jeg tror jeg må kaste opp. :P Godt var det, men her blir det ikke mye aktivitet utover kvelden!

Vibeke…

2 kommentarer:

  1. Alt blir vakkert når gode minner er knyttet til det! (men jeg synes nå det var utrolig sjarmerende jeg da...Uten minner til..)
    Godt du fikk berget noe..
    Ha en fortsatt trivelig sofakveld!
    Klem G-C

    SvarSlett
  2. Så vakkert !!
    Takk for at du vil være med !!
    Klem

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails