torsdag 21. mai 2009

Jeg er bortskjemt!

Som dere alle vet (siden bloggen handler om det) bygger vi ut huset, og veranda er jo ikke på toppen av lista, huset må gjøres ferdig først! Og i sommer kommer det stillasje opp rundt huset også, når vi skal heve taket halvannen meter, så ingenting blir gjort ute.

Men jeg ville jo gjerne kunne benytte mine nye doble verandadører i sommer, så jeg kjøpte trappekrakk på Ikea som jeg satt på bakken utenfor dørene.

DSCF0359

Dette synes ikke svigerfar noe om, så en dag her kom han med materialer og lagde midlertidig trapp til meg!

DSCF0357

Snilleste mannen!!!

Og i godværet i dag lager mannen provisorisk terrasseplass til meg, så jeg kan sitte ute i sommer uten å sitte i gresstuer og jordhull.

DSCF0356

Snilleste mannen!!!

Paller og store steinheller gjør susen, dette blir topp!!!

Mannen jobber skjorteløs ute i godværet, og jeg sitter inne og pleier bihuler… Fått penicilin nå, så da bør det vel slippe snart. ;)

Vibeke…

16 kommentarer:

  1. Gooooood bedring til gode deg og takk heaven for snille menn!
    Min snille mann er på sykkeltur etter å ha klippet plenen ute her...jeg er inne og pleier meg selv som deg.. Skal prøve meg litt ute i sola med bok.
    Hehe...lo godt av kommentaren din om lungebetennelsen, galgenhumor, det trenger vi ;-)

    God bedringsklem gjennom skjermen (uten utveksling av basselusker), Nanni

    SvarSlett
  2. så godt at du har snille menn som hjelper deg, så kan du bruke den nydelig doble krakken fra ikea til noe annet lurt;) Ønsker deg en nydelig langhelg:)

    SvarSlett
  3. Så herlig med snill mann og snill svigerfar!

    Masse god bedring til deg! Klem.

    SvarSlett
  4. Hei hei

    Ja du er svinaktig heldig. Er ikke min svigers som dukker opp med matrialer for å bygge noe her. (mine svigers dukker ikke opp for noe som helst) Du må takke Gud for snille svigers, det er ikke mange av dem har jeg inntrkk av. Flott prov. uteplass. Duger som bare det!

    HELDIGGRIS!

    Stor klem til deg!

    SvarSlett
  5. Heia!
    Heldig som har så mange kjekke hjelpera rundt :-)

    Eg vil bare gi deg ett råd ang bihulebetennelse... Eg hadde det støtt og stadig før -å det hjalp aldri med antibiotika! Men SÅ fekk eg høra om noge som hette NESESKYLLEHORN. (Fås på apoteket) Dette fylle eg med lunka vatn, og ei teskei salt. I begynnelsen brukte eg det mange gonge til dagen. Vondt var det, men eg kjente at det hjalp! Tette bihule bare løsna og det kom ut masse gørr!!

    Ette kvert brukte eg det kver gong eg kjente antydninga te at de ville tetta seg i toppen. Morgon og kveld. Nå -bank i bordet som dei seie- har eg ikkje hatt brukt for det på to år trur eg...................!!

    Prøv! Du vil garantert ikkje angra...:-) (Trur eg)

    SvarSlett
  6. Så kjekt da, med en svigerfar som er så hjelpsom:-)

    God bedringsklem til deg fra meg!!

    SvarSlett
  7. Så bra!
    Løp og kjøp ;-)
    Klem

    SvarSlett
  8. Det er garantert velfortjent å bli skjemt bort litt! Ønsker deg riktig god bedring!

    SvarSlett
  9. Hei :o)

    Nå begynner det å nærme seg bloggtreffet i Oslo lørdag 6.juni klokken 12 på spisestedet Onkel Donald, Universitetsgaten 26.
    Siden jeg trenger å vite hvor mange jeg skal bestille bord til så hadde det vært veldig fint om du kunne ta deg turen inn til meg for å gi meg beskjed om du skal være med eller ikke!

    Vibeke :o)

    SvarSlett
  10. Ja, du er heldig med snille mennesker rundt deg. Men tror det er fullt gortjent jeg, skulle bare mangle! :)

    Sørskogbygda, mellom Kynnberget og Risberget om det sier deg noe. Er ikke helt på villspor, er jeg vel?;)

    SvarSlett
  11. Da slipper det nok snart! Så snille de er da!! Spennende å følge huset ditt, gleder meg til å få nøkkelen og begynne på mitt.. :-) Ha en fin lørdag! Klem-Mia

    SvarSlett
  12. Usj, bihulebetennelse er helt grusomt! God bedring!

    Så snille menn du har rundt deg, det ble jo kjempefine midlertidige løsninger! Ikke bare noe hivd sammen det der ;)

    SvarSlett
  13. Så heldig du er da:) God bedring!

    Klem

    SvarSlett
  14. Ja vet du hva, i går satt jeg her å var på tur å bestille hjem 4-5 nye kjoler fra USA til Caroline så stoppa jeg meg selv, fordi jeg kjøper stort sett bare klær til henne å klær er jo på vei hjem til henne, så NEI jeg vil ha noe selv!!!!!

    De skjortene bare elsket jeg, om jeg kler den blåfargen vet jeg ikke men det kan gå greit. Syns dem var superfine. Kjolen satt jeg lenge å vurderte, jeg har jo noen kjoler som jeg aldri får brukt...men.... ja du kjenner kanskje til følelsen, man KAN jo faktisk få bruk for den!!!!!

    SvarSlett
  15. Hei.
    Så havnet jeg innpå bloggen din via-via, du vet hvordan det er.
    Kjempefin, jeg skal følge med. Spennende med oppussingsprosjekt.
    Ha en super dag.
    Hilsen Ann<3

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails