onsdag 27. mai 2009

Gavekort

Da jeg var i BoligPluss fikk jeg nevnt noen nettbutikker jeg likte, og to av disse butikkene hadde eiere som ble veldig glade for dette.

Tidligere har jeg vist gaven jeg fikk fra Frøken Fryd.

Men i tillegg til innlegg på bloggen fikk jegogså et gavekort fra Boligfryd.

Og i går kom pakken i posten - jeg hadde bestilt fuglehus.

DSCF03861

Jeg har siklet på dette leeeeeeenge, men ikke kunne forsvare kjøpet. Så med gavekortet var det ingen tvil, fuglehuset skulle hit!

Det har fått plass på den pollenbefengte plastputekassa på trappa, og jeg er lykkelig……

ghfnbgfs

- - - -

Må også vise roser jeg kjøpte for…. tja er det 2 uker siden snart??… De har blitt brune i kanten, men de står like fint og er like spretne i bladene.

gdfgdfsg

Morsomme er de!:)

Nå tar jeg helgen, det er bryllup i Moss…

(Nå som jeg kan mobilblogge kan det hende det kommer bilder underveis!)

Vibeke…

PS: Bihulene får ta skylden for at det er lenge siden sist og fordi jeg er overlegen og ikke svarer på kommentarer - jeg skal ta meg tid over helga!!!

4 kommentarer:

  1. Heia, så fine ting du har fått deg! Tips; jeg kjøpte litt plastduk og la over den støgge plastkassa mi. Syntes det ble myyyye bedre enn slikt det var hos oss i utgangspunktet.

    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Kos deg i bryllupet!

    Flotte gaver du har plukket ut!

    SvarSlett
  3. Så fine ting!
    Rosene var skjønne, selv med karamellfarget kant ;)
    Ha det hyggelig i bryllup!

    SvarSlett
  4. så fine ting du har plukket deg ut!! Rosene var bare så vakre, likte det brune rundt dem:) Klem monica

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails