mandag 23. mai 2011

Den nye helten - et GODT tips jeg gir videre!

Igjen har jeg plukket opp tips i Bloglandia, og igjen har jeg glemt hvem som tipset.... Uansett vil jeg absolutt gi det videre, selv om jeg må vise noe som er litt flaut.... ;P


Med lyse fliser og like lyse fuger har det vært lett å se hvor vi pleier å gå og stå.... Det er en sti med mørkere fuger og jeg har syntes det har vært så fælt! Dessverre har jeg ikke funnet ut av hvordan jeg skulle få det rent, uten å måtte leie en dampmaskin...

Derfor takker jeg så masse for gulltipset!!!


Jeg testet det ut på lørdag og forskjellen var stor. Og gleden enda større! *ler* I dag har jeg skrubbet litt på stien vår, og det er stor forbedring. Jeg er stor lykke å gå inn på badet nå, det er jo så lyst. ;)


Og helten? Lykken på flaske? Noe så enkelt som Cillit Bang!


Hjemmedag med Hedda i dag, vi har puslet, vært i butikken, spist is og sett på bestefar som jobber med terrassen (det blir så bra!). I ettermiddag har jeg dratt på trening helt alene og jeg synes jeg er så flink. Tenk, både skrubbe gulv lyst og trene, på en og samme dag. ;)

Det har vært en god dag - og jeg håper din mandag har vært fin!

10 kommentarer:

  1. Supert tips!

    Jeg har trent idag, så da kan jeg kanskje skrubbe i morgen?
    Må bare i butikken og kjøpe supermiddelet først.

    Ønaker deg en god uke

    SvarSlett
  2. Kraftige saker og godt tips! Vet du at det finnes fugefornyer (en tusj) som du kan ha på? ;)

    Så flink du har vært!! Send gjerne litt treningslyst denne veien også;)

    Vi mååååå gå midnattssoltur i august!♥

    KLEM!

    SvarSlett
  3. Energisk og fin dag. ☺ Takk for tips, det skal prøves.

    SvarSlett
  4. Er det mulig? Ble stor forskjell. Må nok gå til innkjøp av disse kraftige dråpene. Takk for tipset ♥

    SvarSlett
  5. Tusen takk for tips! Her har vi samme problemet på badegulvet vårt... Fugemassen er så grov at ALT av støv og skiiit fester seg... Jeg har skrubbet og skrubbet, men blir liksom aldri helt bra. Denne skal definitivt testes ut!

    Ha en fortsatt super uke, etter en super ukestart ;)

    SvarSlett
  6. takk for tips. dette må prøves ut snarest. håper det funker like bra hos oss. flott uke ønskes deg! klem Line

    SvarSlett
  7. Ikke verst !! Takk for tipset, det må prøves, garantert!

    Ønsker deg en videre fin uke
    Klem

    SvarSlett
  8. Hi! I found Your lovely blog! You have so many beautiful pictures! Greetings from romulyyli-blog.

    SvarSlett
  9. Ojsann, det var jo utrolig forskjell!!
    Takk for tips!!

    Ha en finfin dag!
    KLem Bodil

    SvarSlett
  10. Takk for tipset - det ble jo stor forskjell på fugene hos deg!
    Nå er det frem med Cilit Bang for min del også, vi har litt for mørke fuger på vårt bad også som jeg håper å få lysnet nå :)
    Ha en fin tirsdag!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails