søndag 17. januar 2010

Award til meg!

De søte jentene Lene Christin og Jeanine har gitt meg awarden
"Kreativ Blogger"



Tusen takk, det var veldig hyggelig! :)

Og så må jeg skriver 7 (interessante) faktaopplysninger om meg selv....

  • Jeg kjøper Se & Hør hver tirsdag og fredag.

  • Jeg har vært på to russeball.

  • Jeg er TV-slave, men ser ikke på Frustrerte Fruer

  • Jeg spiser som regel litt godis hver dag.

  • Jeg synes (faktisk) det er kjedelig å male.

  • Jeg søker jobber. (Noen som har en....?)

  • Jeg har to tatoveringer og ønsker meg en til...


Jeg vet om mange kreative bloggere, men jeg vet også at mange har fått denne allerede, så siden jeg synes det er vanskelig å velge ut 7 av alle de flotte bloggene jeg er innom hver dag stopper jeg den her. ;)

Nå er det natta, jeg er sliten etter masse maling i helga.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails