torsdag 28. januar 2010

Fargekoordinert smykkeoppbevaring

Er man ordensmenneske, så er man ordensmenneske
(Til familien: slutt å le! Selv om man liker orden er det ikke mer moro å rydde ;P)

Så jeg har fargekoordinert smykkene mine jeg...




I en slipsskuff fra Ikea.

Klokker har jeg visst en del av også,
selv om jeg har brukt den jeg fikk fra mannen siden jul i fjor...

Ved vasken har jeg et skrin fra Lisbeth Dahl til klokkene vi bruker i det daglige,
og i den lille skåla er det små øredobber og ringene mine.




Den lille skåla står til vanlig inne i skapet mitt,
vi har nemlig noen små nysgjerrige fingre her i huset,
men det bildet ble av en uforståelig grunn ikke så fint. *ler*

Og som jeg viste i baderomsinnlegget mitt,
har mine to favorittsmykker fått hedersplass på speilet.




I dag er det hjemmedag igjen.
Hedda har 60% plass i barnehagen, og vi er hjemme sammen tirsdag og torsdag.

Hedda diller rundt her,
det er litt Playhouse Disney,
Gokka (dukka), bøker
og "Mjau" - hennes første bamse med navn. ♥

Mål for i dag:
Brette klær
(og legge på plass, hvorfor venter jeg med det??)
Vaske en del klær
(det har hopet seg opp...igjen)
Henge opp bilder og vaske gulvet på Heddas rom når hun sover
Støvsuge stuegulv
og
Kjøpe poteter og Pepsi Max :)


Håper du får en herlig dag!



10 kommentarer:

  1. Hei, innom for å ønske dere en fin dag :-)

    SvarSlett
  2. Er det noe som alltid hoper seg opp - så er det klærne her i huset også. tror det er fordi det er det jeg synes er kjedeligst. Kos dere med dagen =)

    SvarSlett
  3. He,he....ja det var litt av en fargesortering...også så mange fine klokker du har...Samler?
    Takk for titten, hyggelig at du tok utfordringen min...Klem fra Maliva

    SvarSlett
  4. Du må gjerne sende over noen ordens gener til meg også.
    Jeg har vært flink i dag jeg også, treningen i 1.5 time for så å vaske huset og nå bærer det avgårde på personalmøte, litt sliten nå

    SvarSlett
  5. He he...du er nok noe mer ordensmenneske enn meg ser jeg;)

    SvarSlett
  6. Du er nok litt mer ordensmenneske enn jeg noen gang kommer til å bli. Har akkurat samme skuffene, men jeg har beltedilla, så jeg har to fulle skuffer med belter i alle farger og fasonger.

    Det høres ut som du har en flott dag, selv om det er en del å gjøre hjemme. Ønsker deg en flottkveld også:-) Hilsen Lilli

    SvarSlett
  7. Helt enig! Det er naturlig å sortere smykkene etter farger! Jeg hadde også gjort det hadde jeg hatt plass!!

    Og det med klærne - jeg skjønner heller ikke hvorfor jeg kan brette og så legge de på plass med en gang, det er ca det kjedeligste jeg vet...

    Ha en superkveld!

    SvarSlett
  8. Skal si du har orden i sakene! :) Ikke verst...
    Håper du har hatt en fin hjemmedag med tulla!

    SvarSlett
  9. Hei!!! Så gøy!

    Fikk du jobben rett og slett!
    Vi sees! Dette blir kjempegøy!

    Klem Kari

    SvarSlett
  10. Så smart med den slipssaken til smykker, det var jaggu meg en god ide. Her er det kaos på den fronten, og en del andre fronter for tiden :) SKulle gjerne hatt et skikkelig ordning&reda-gen nå. Ønsker deg og dine en topp helg :) KLEM

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails