fredag 13. mai 2011

Mistet innlegg...? Tips!! (og sushi ♥)


Da Blogger virket igjen var torsdagens innlegg borte.... Men det lå under "Rediger innlegg", og det var bare å velge å publisere det på nytt. Altså, jeg klikket bare på publiser, så la det seg ut på siden, med samme dato og tid som første gang. ;)

Edit: Flere kommenterer at de ikke finner innleggene sine der, kan være at jeg var heldig (kanskje du er det også?), eller kan det være fordi jeg skrev innlegget på onsdag og la det til publisering på torsdag?




Jeg forsøkte å blogge lunsjen vår i dag - annenhver fredag er det sushilunsj! O'lykke!!! Japan Sushi har åpnet i Hamar, og det er nyyyyyydelig fersk sushi! (Jeg håper de kommer til Elveum snart!!) Siden det ikke gikk å mobilblogge i dag, viser jeg derfor frem de siste ukers fredagslunsj. *mmmmmmm*


Fredagstacoen er inntatt, ett barn sover og det andre leker på rommet sitt, jeg er trøtt som ei strømpe så det spørs om jeg får sett ferdig detektimen i kveld. ;P

Håper du har hatt en fin fredag!






PS: Har du forresten lest den fine artikkelen om Christine (og Preben og Celine ♥) i det nye Kamille?? Anbefales!

10 kommentarer:

  1. Mine innlegg ligger ikke under der :( *irriterende*

    Hva heter den skriften som er sånn skriblet som du har i headeren og sånn? Synes den er så stilig

    SvarSlett
  2. Mitt innlegg ligg ikkje der-måtte skrive på nytt :(

    Sushi-aldri smakt, men har skjønt det ska vere godt ja☺

    Nyt helga V♥

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Mine innlegg er også helt borte...

    SvarSlett
  4. Mine innlegg er nok helt tapt også, i tillegg til endel kommentarer fra onsdag og torsdag :(

    Ang. Sushi.....LOVE IT!!! Kan rett og slett ikke få nok. Bekalgeligvis er det kun jeg og mellomste frøkna hos oss som liker det.

    Ha en super helg :)

    SvarSlett
  5. SV: Huff, nå maser jeg veldig på deg :( Men hvilket program bruker du til å lage de tekstene med den fonten?

    SvarSlett
  6. Her var også siste innlegg med kommentarer HELT borte, det verste er de søte kommentarene jeg ikke fikk lest :-( Nå virker det uansett som om alt er ok :-)

    Her i huset ELSKER vi sushi og har det veldig ofte på fredager, sammen med pekingsuppe - nam, nam!

    Ønsker deg en super helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  7. Mitt innlegg var dessverre ikke i redigerte innlegg.. Men det lå fortsatt på google-reader, så det var bare å copy-paste! :)
    Herlig med sushi lunsj! Så veldig godt ut! :)
    God helg!
    KLEM

    SvarSlett
  8. Jeg fant heldigvis igjen et tidlig utkast av mitt innlegg fra i går, men jeg har mista alle de utrolig flotte kommentarene som jeg skulle kose meg med, sukk.

    SvarSlett
  9. Innlegget mitt lå ikke der, så jeg måtte rekontruere....:(

    Herlig lunsj!

    Kos deg i helgen:)
    KLEM

    SvarSlett
  10. Tusen takk for tipset. Jeg trodde det var min PC som ikke var "helt på nett".
    Klem
    M

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails