mandag 9. mai 2011

Vårtegn 2011 - uke 19

Sent vårinnlegg i dag, jeg har hatt frimandag og etter lunsj hos ei venninne ble Hedda avlevert hos svigers så jeg kunne la armen hvile noen timer før behandling. Strekken er bedre, men det blir hjemmedag i morgen også. Hedda ble lagt febervarm og med stygg hoste. Så slik gikk den dagen... :P

Nå er vi ved veis ende når det gjelder vårinnlegg for min del, dette er siste innlegg om vårtegn i år; det er jo så godt som sommer nå! Dagen begynte litt før kl 8 i dag, og da viste gradestokken i skyggen over 10 grader! (Vi skypet med lillesøster i Melbourne i dag, og de hadde samme temperaturen, kl 18 Melbourne-tid.)



I hagen har påske- og pinseliljene begynt å blomstre, og det er mye som følger etter. Det blir spennende å se hva som vil blomstre hvor, i år skal vi planlegge neste års hage. ;)

Klikk på bildet under om du vil se fler vårtegn!



Ha en fin kveld!!

2 kommentarer:

  1. Nydelige vårtegn her ja:) I dag er det sommerstemning i Trøndelag, og det er så deilig så deilig... Vi får håpe det varer! Koselig å se hva som kommer opp i hagen om dagene, tror endel er ødelagt av frost her. Venter i spenning:)

    Klemmer fra Hege

    SvarSlett
  2. Fiiiiine bilder, og for et DEILIG vær dere har!! Jeg malte hele forsiden av huset igår, siste penselstrøk klokka 21, ca 5-6 grader. Ikke akkurat optimale maleforhold... For så å våkne av pissregn kl 03 i natt. Jadda, denne husmalinga herder sikkert JUST som den skal....:/

    Jeg vil til deeeeeeeeeeeeeeeeeg!!! ;)

    God bedring til strekken og Hedda♥

    Stor klem!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails