torsdag 8. mars 2012

Ha en fin dag!

Det blir Oslo-tur på meg i dag.

En del av utredningen skal gjøres ved Kilden Helse, så blir det en tur innom Ikea og kanskje Home & Cottage, før vi plukker opp Hedda som har vært på forsinket vinterferie hos mormor og besteCarl i Moss.



Bildet av Hedda er tatt på ferie i Danmark, sommeren 2010. Første dagen i Henne Strand, etter timer i varm bil fra København var det fantastisk å komme til den flotte sandstranda. Sondre (da 14 år) fikk et blinkskudd av Hedda, en lykkelig 2-åring i deilig vann. ♥

Potten har jeg funnet hos Mestergrønn; jeg valgte potte først *forelsket*, og så blomst.... ;)

Mer fra badet kommer i helga!

10 kommentarer:

  1. Hei, innom for å ønske deg en fin dag :-) Fin farge på potta :-)

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en herlig torsdag ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  3. For et herlig øyeblikksbilde av lykke :)

    SvarSlett
  4. For et nydelig bilde :)
    Gleder meg til å se resten av badet, vi går snart i gang med vårt :)

    Ha en fin kvinnedag :)

    Klem klem

    SvarSlett
  5. For et nydelig bilde :)
    Gleder meg til å se resten av badet, vi går snart i gang med vårt :)

    Ha en fin kvinnedag :)

    Klem klem

    SvarSlett
  6. For et nydelig bilde :)
    Gleder meg til å se resten av badet, vi går snart i gang med vårt :)

    Ha en fin kvinnedag :)

    Klem klem

    SvarSlett
  7. Koselig bilde :)

    Ønsker deg en finfin torsdag!
    Her er jeg endelig hjemme igjen og det var jammen meg godt :) Venting på flyplass er horribelt!

    Nå steker mannen vaffel, mens vi jentene koser oss i sofaen *gliser*

    klemklem

    SvarSlett
  8. Nydelig bilde:)

    Håper alt gikk fint i Oslo!

    Klem
    Benedicte

    SvarSlett
  9. Så utrolig flott badet ble, du får det til du V!!!

    men seriøst, var det ikke du som fant meg på wordfeud??? hihi, vittig at du ikke visste det var meg ;)

    God helg og stor klem!

    SvarSlett
  10. *lol* sånn kan det gå - trodde du hadde sett nicket mitt på facebook, det var mange som drev å spurte om folk spilte en stund ;)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails