onsdag 7. mars 2012

♦OppussingsOnsdag♦

Det var nok smart å ta OppussingsOnsdag annenhver uke, det er så moro når jeg har mange flotte bidrag. Og denne gangen er det noen store og kule forandringer! :D



Hege hadde en lite og søt, men litt sliten, kommode. Nå er den bare liten og skikkelig søt. ;)



No offence, Tonje, men rommet kunne jo ikke bli mye verre. Kan tenke meg du er godt fornøyd med det nye vaskerommet ja... Det er lekkert!





Et stygt, gammel furuskap (eiers ord) er blitt forvandlet til ei lita jentes lekekjøkken hos Britt. Heldige frøken ♥




Marit har pusset opp et stort hus, og linker denne gangen til "game-rommet".







Malingsdame-Trude har igjen tatt den helt ut, og pusset opp et gammelt sminkebord. Personlig synes jeg ikke noe om fargene, men jeg digger det likevel! ;)







Jeg ba Silje om dette siste bidraget, da jeg synes forandringen var så stor for hele rommet. Se så flott bordet ble!






Har du noe du har pusset opp, som du vil vise frem...?


Legg igjen en link i Mister Linky under her - med bloggnavnet og HVA du har pusset opp under "navn" (f.eks. "Mammas Hus - sengegavl") OBS! Legg inn linken for før/etter-innlegget, ikke bloggen, ellers er det ikke sikkert jeg vet hva dere vil vise frem! ;)

Har du ikke blogg? 

Ingen unnskyldning... ;) Det er flere som ikke har det. 
Send bilder på mail til vibekeor@gmail.com


Ha en fantastisk onsdag ♥
 
 






Mister Linky's Magical Widgets -- Auto-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.

12 kommentarer:

  1. Fy søren så mye lekkert folk tryller fram asså!!! Jeg har et par oppussingsprosjekter etter at skolen er ferdig til sommeren, skal jammen gi et pip fra meg her hos deg da ;0)

    SvarSlett
  2. Blir riktig imponert, denne onsdagen også:)

    SvarSlett
  3. Hvor har du gjemt Mister Linky? :)

    SvarSlett
  4. Herlig :) Ikke lenge igjen til mitt bidrag kommer til deg ;)

    SvarSlett
  5. Så fine bidrag! likte bordet til slutt veeeeldig godt :)

    klem jatte!

    SvarSlett
  6. Inspirerende og imponerende :)

    Ønsker deg en finfin onsdagskveld, jeg sitter værfast i Karmøy og venter på ett fly til Oslo.
    klemklem

    SvarSlett
  7. Fine oppussinger!

    Kom og vin i sofaen - NÅÅÅÅ! :)

    SvarSlett
  8. Masse fint!
    men ELSKER det siste! bordet!
    Er det gammelt eller kjøpt i senere tid, vet du?

    SvarSlett
  9. Jeg digger onsdagene dine! Mye fint, og morsomt når ikke alt blir hvitt.

    SvarSlett
  10. Jag har akkurat samma stuebord som Silja och har också fixat om det. Målat vitt och bytt ut knopparna. Blev myyye bedre =)

    SvarSlett
  11. Da linker jeg ikke mindre enn to innlegg!
    ;)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails