torsdag 6. september 2012

Har du oppdaget Villervalla?


Jeg hørte om de første gang da Pia skrev om de, og jeg klikket meg fort inn på siden deres. Det ble ingen bestilling akkurat da, men nå har jeg siklet så lenge på noen kjoler, at det det ble en liten bestilling til neste sommer. Kjole og tights til hver av jentene. Jeg kunne liksom ikke la være når de var kommet på salg. Viljestyrke....? Not so much!


Nettsiden er full av høstnyheter nå, masse kule farger, og det kan mixes og matches. Akkurat som jeg liker det. ;) Kjappe er de også, jeg bestilte på tirsdag og i dag kom det pakke i posten. We like!





Det er nesten godt det ikke finnes butikk her i nærheten, se de fine Villervalla-veggene - jeg ville jo hatt alt. ;P Du kan finne de fysiske butikkene her, eller klikke deg inn på nettsiden.




Villervalla finner du på Facebook og Kathrine som er distributør av merket, driver av nettbutikken og eier av  butikken Junibacken på Røros skriver også en blogg.

Ser du noe du liker?

Her var det forresten 2 varmegrader da jeg sto opp kl 08. Det er HØST! ♥







PS: Innlegget er ikke sponset, men kanskje jeg vinner gavekort for å ha skrevet om merket. Det hadde ikke gjort noe, siden jeg allerede er en stor fan. ;)

6 kommentarer:

  1. Ja, dette er herlige klær.
    Kjøpte noen plagg til Kari når jeg var innom en butikk som solgte dette merket. Såå fornøyd.
    Spørs om jeg må bestille litt høstklær fra nettbutikken.

    Synes du fortjener et gavekort for dette flotte innlegget ja:)

    SvarSlett
  2. Jepp. Jeg elsker Vilervalla klær :)
    Ungene har litt av det, og minste har vognpose derfra også.
    Som jeg var så heldig å vinne :)

    Men det er nok på tide å bestille litt nytt nå ;) hehe

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  3. Yeee! Villervalla har kule klær! Krysser fingre for at du vinner gavekortet:)

    SvarSlett
  4. Wow. Mye fine klær. Tror jeg tar turen innom nettbutikken :-) God søndag, klem!

    SvarSlett
  5. Wow. Mye fine klær. Tror jeg tar turen innom nettbutikken :-) God søndag, klem!

    SvarSlett
  6. Wow. Mye fine klær. Tror jeg tar turen innom nettbutikken :-) God søndag, klem!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails