mandag 24. september 2012

Vinneren er kåret ♥

Philip fra Novaplan og jeg har i samarbeid valgt ut en vinner på panelovnen fra Mill. Den heldige vinneren er Elin! 

"Jeg ønsker å vinne en panelovn fordi jeg er avhengig av å ha det veldig varmt rundt meg. Jeg sitter i rullestol (= lav blodsirkuasjon) og i vinterhalvåret er jeg stort sett inne hele tiden for å holde mest mulig på varmen. Bor enda hjemme hos foreldrene mine, i en egen del på loftet. Her kan bli veldig kaldt, og jeg trenger så sårt noe varmende til vinteren.

Utrolig praktisk å kunne ha de på veggen, og når man i tillegg nesten ikke merker at det er en OVN som er så tynn. De er jo heller ikke nevneverdig stygge å se på.."

Vinneren er kontaktet. ;)

Tusen takk til alle dere som meldte dere på - jeg skulle gjerne hatt flere ovner å gi bort, i tillegg til en til meg selv. *ler*

Ha en fin mandag!


3 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til vinneren :)

    SvarSlett
  2. Selv om jeg er veldig misunnelig (hi,hi) gratulerer jeg Elin med den flotte panelovnen. Håper du får det godt og varmt til vinteren. Det er deg vel undt.

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Vet du hvilke butikker som selger Rose Lille? Har inmari lyst på den dressen til Jacob :-)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails