mandag 3. september 2012

I ♥ Holly's (og tusen takk!)

Tusen takk til alle dere som har lest og kommentert innleggene jeg har skrevet om hyperemesis. Det var godt å skrive det av seg, og det er flere som har sagt de setter pris på at jeg deler; at man ser at man er fler og at man får vite om ting man ikke hadde aning om at kunne være en komplikasjon ved graviditet. Takk for fine ord! ♥

Så over til noe positivt - for meg, ikke så mye for lommeboka. ;P

Jeg kan liksom ikke se meg mett på de små babyklærne vi "snart" skal få bruke på lillesøster. ♥ Ja, jeg er forelsket i de små bodyene og i merket de kommer fra.
To like bodyer, i samme mønsteret, bare i ulik farge og med ulik kanting. Nydelige. ♥
 
 
Jeg har kjøpt lillesøsters klær fra Holly's hos Epleskrinet. Og dessverre for lommeboka blir det nok mer. *ler* De har jo fine plagg i større størrelser også ;)
I dag er det tid for 3D ultralyd. Hedda synes hennes bilder er morsomme å se på, og jeg får bekreftet at alt er i orden, litt senere i svangerskapet. Vi gleder oss!


1 kommentar:

  1. Love HOLLYS!!!!! :) litt rart å kjøpe i str 122 til Julie.. Husker jeg kjøpte den første bodyen i str 56 til henne.. Tida flyyyyyr.. Kos deg! Satser på kvalmefrie dager fremover.. hihi.. Klem

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails