lørdag 28. november 2009

Gangen er tett

I dag har mannen og svigerfar tettet gangen, og satt på dørhåndtaket på ytterdøra.
(billigste sort på Maxbo faktisk, de dyre og “fine” var jo vonde å ta i!)



Fine døra!
 


Jeg er så fornøyd med å ha valgt sort dør. Ble kjempe bra!

Og dere tenker kanskje at det er ulogisk å ha slagretningen deen veien når det er vindu...
Riktig det, men gangen ble endret (jepp, jeg ombestemte meg...igjen) etter at døra ble bestilt, og nå synes vi det er greit å ikke ha låsen tett inntil det store vinduet.

Joda, jeg kunne byttet plass på vindu og dør, men nå har det seg slik at da ville de to vinduene i rommet kommet så nære, og resten (av det enormt store ;P) rommet bli uten så mye dagslys.




Her ser dere andre vinduet, og hvor mannen jobber ;)

Neste helg kommer elektrikerpappa oppover og da skal vi få lagt varmeteppe og gulv, samt forhåpentligvis isolert og platet vegger.

Herlig!!

Tenk om jeg får gangen ferdig til jul!!!!


*

Nå er det straks barseljulebord - ha en flott kveld!


4 kommentarer:

  1. Så artig at Hedda synes Emma var gøyal da! :)

    Det blir fint V! Fin dør! :)

    Kos deg masse på julebord! Klem A og E

    SvarSlett
  2. Fin dør!!! Ha det moro på fest!!
    Anette:)

    SvarSlett
  3. Hei.
    Er ofte innom bloggen din for å se:) Ser dere å har valgt enkel dør + langt vindu på siden. Samme har vi ;)
    Blir kjempebra :)
    Ha en fin 1 søndag i advent :)
    -Anne Rita-

    SvarSlett
  4. RÅÅÅstilig med svart dør!
    Dette gjorde du rett i:)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails