tirsdag 3. november 2009

Rask middag i dag

I dag har vi vært slække alle sammen, så det ble enkel middag.

Jeg har brukt noen dager på å lage 6 ukers liste, så jeg handlet litt i dag for denne uka. Vi har et sinnsykt matbudsjett, og jeg prøver å få det ned ved å handle en gang i uka…

Og ved å skrive liste (som mange andre her inne har gjort) slipper jeg å tenke så fælt på hva jeg har lyst på til middag…

Vel, til poenget;

Jeg har googlet oppskrifter.

matprat.no fant jeg denne som vi brukte i dag;

Roastbeef-salat.

DSCF4191

Jeg la til asparges, ristede pinjekjerner og parmesan (ikke revet!) da vi liker det veldig godt.

Dressingen falt ikke i smak hos noen av oss dessverre, men jeg prøvde hvertfall. ;P

*

I tillegg vil jeg anbefale denne bloggen

Trines Mektige Matblogg

P6016072

Retten over er blitt vanlig her i huset, og to nye skal prøves ut denne uka!

 

PS: Beklager hopping på bloggliste med testinnlegg!

Jeg har gjort bloggen litt bredere, nå gjenstår det bare å få til lik skrift overalt… (Noen av dere vil se lik skrift overalt, det kommer visst an på dataen)

1 kommentar:


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails