tirsdag 23. mars 2010

Dårlig vær og litt misunnelse

Jeg er blitt en trøtting om morra'n.
Før i tiden våknet jeg kl 07 og var helt på topp.
Hedda er der nå. O'lykke...

Vel, uansett:
Mannen som skal på jobb sto opp med henne og lot meg sov tre kvarter til.
Og når jeg står opp ser jeg godværet.


(Jeg har tatt bilde av nabohuset, for snøvær mot hvit snø og trær synes ikke så veldig...)


Vi har hatt besøk av skogens konge - den sto jo i hagen i går morges, men har tatt noen flere turer siden da.


Nei, jeg er ikke det minste misunnelig på min lillesøster som er på verdenstur med ei venninne...


Her er det på surfecamp (de surfet seg oppover kysten) i Austalia.


De oppdaterer bloggen sin sporadisk, etter hvor det er
mulig å finne nettilgang som ikke koster det hvite ut av øyet.
Til nå har de vært i Kina, Vietnam, Kambodsja, Thailand, Australia, New Zealand og Fiji.
De er nå i San Diego (hvor datteren til mammas samboer bor) og skal kjøre bil til Florida...
Gjett om de har mye minner når de kommer hjem i juni!



9 kommentarer:

  1. Fiiine bilder :o) !!

    Du ? ¨åssen har du fått siden din så bred ?? sånn at du kan ha så store bilder ?

    SvarSlett
  2. Ja, vi venter på våååår!!
    Her er det like mye snø som jeg ser dere har, men den smelter nok fortere nede hos dere kan du trøste deg med:) Hva jeg skal trøste meg med vet jeg ikke helt...kanskje den nye dotskjeksen til Sætre:P

    Gratulerer såå mye med jobb forresten!! Kjempespennende!

    Klem
    Benedicte.

    SvarSlett
  3. Flotte bilder..:)
    Selv om jeg nok må si de sommerlige fristet meg mer nå også..he,he;)
    Høres ut som de har en fantastisk tur:)
    Skjønner godt du er lei snø nå..jeg er lykkelig for hver dag det regner nå så snøen forsvinner.
    På tide med VÅR :)
    Er nok ikke lenge til du ser den sniker rundt hushjørnet også;)

    SvarSlett
  4. ååå ja hehe kan spørre henne jeg ;) :)))

    SvarSlett
  5. Huff, ja, blir ikke liiiitt misunnelig når jeg ser bildene fra Australia nå, nei... Som sambygding er jeg ganske frustrert over all snøen som laver ned i skrivende stund. Vi er jo snart i april! Iiiiik...

    Ha en fortsatt fin og snørik dag;)
    Pernille

    SvarSlett
  6. Gratulerer med ny jobb!
    Føler med deg,snør her å.Nok nå synes jeg.

    Ha en fin (vinter)dag ;)

    SvarSlett
  7. Jeg skulle virkelig ønske at jeg var venninnen til søsteren din, for da hadde jeg også vært på verdenstur! *sukk* Heldiggrisene!

    Ha en fin-fin dag videre! :-)

    SvarSlett
  8. ugh - mer snø :/ misunner deg ikke den. Har visst helt glemt å blogge om at mannen har fått seg jobb - han starter rett etter påske - takk som spør :)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails