onsdag 10. mars 2010

Nå om dagen

er jeg både dårlig på å oppdatere, kommentere og svare på kommentarer.

Beklager!


Kveldene går med til POMPdeLUX,
og jeg storkoser meg.
Veldig!


Men det blir sene kvelder,
og påfølgende tidlige morgener med Hedda.
Det begynner å bli lysere om morgenen ja... ;P


Gjennomsnittlig 3 arrangementer i uka,
og damene er veldig positive!
Jeg får nye arrangementer hver gang jeg er ute, så det er nok å gjøre.
*lykke*


I morgen skal jeg ha en spennende samtale - kanskje jeg snart får lønn og ikke dagpenger?
Kryss fingrene for meg!


15 kommentarer:

  1. Kolleksjonen er så fin!
    Om du skal ha eller har lyst på et party i Fredrikstad, gi meg et hint...
    ... og lykke til i morgen!

    Mette..

    SvarSlett
  2. Så fine barneklær!

    Synstesten gikk overraskende bra,- kun + 0,25, så pittelitt langsynt*s*
    Bestilte databriller, så får vi se om det hjelper mot trøtte øyne;-)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke,- nyt solen!

    SvarSlett
  3. Spennende! Min PdL-pakke er nok rett rundt hjørnet og jeg gleeeeder meg. ☺ Har allerede begynt å vente på høstkolleksjonen...

    SvarSlett
  4. Masse lykke til, håper du får jobben!

    SvarSlett
  5. Håper samtalen gikk slik du ville og at våren kommer med jobb og sol...de klærne var kjempe fine....STÅ PÅ!!!

    SvarSlett
  6. Så utrolig artig - det må jo være veldig kjekt å kjenne at det bare går en vei? Oppover?! Lykke til videre!!

    SvarSlett
  7. Skjønner godt at de klærne selger som bare det! Var på party forrige uke i Telemark, første partyet til hun som solgte det, og vi var 11 jenter som handlet for 20.000,- til sammen. Utrolig mye fint altså :-) Jeg får pakken min i morgen tror jeg. Gleder meg vilt.

    Lykke til med jobbsamtale!

    SvarSlett
  8. De klærne er nydelige!! Skal snart på party og gleder meg!!!

    Lykke til på samtalen ♥ Krysser fingrene for deg!!

    ha en strålende dag!

    Klem

    SvarSlett
  9. Så mye flott! Hadde jenta mi likt tenker jeg:-) Kjempefin blogg du har. Jeg lurer på en ting, om du tar deg tid til å svare så setter jeg stor pris på det. Hvordan har du fått den fonten i bloggen din? Likte den veldig godt og skulle gjerne hatt en slik font

    SvarSlett
  10. Så utrolig bra dere ikke reiste nedover, hadde vært tøft å ha en liten med øreverk på farten. Men håper det går over snart, for det er ikke noe moro og se disse små ha det vondt. Lykke til!

    Og så moro og se at det går så bra med klessalget :) du er flink du.

    KLEM

    SvarSlett
  11. Nydelig tøy! Skjønner at folk vil ha det!:)
    Fingers crossed for you! :)
    God helg!

    SvarSlett
  12. Hei.Kjempe fine klær og nydelige barn.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil...♥♥

    SvarSlett
  13. Jobbintervju? Så spennende!!

    Håper det gikk bra!

    Ha en fin fredag!
    Klem

    SvarSlett
  14. Hei!
    Håper det gikk bra, og at jobben er din :O)
    Ha en flott helg!
    Mumseklem fra Vibece :O)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails