mandag 31. oktober 2011

24 timer igjen

Jeg lurte på om jeg måtte avlyse OppussingsOnsdag denne uka, da jeg ikke har fått inn noen bidrag..... Har dere hørt på makan?!? ;P
Nå viser det seg at jeg har skrevet feil i datoen på når den skulle stenge - jeg skrev 1/11 ikke 11/1, og da ble den plutselig stengt i januar - engelsk oppsett må vite. Upraktisk! ;P


Nå ha jeg ikke fått noen kommentarer om noen som vil legge igjen noe bidrag heller, men nå er det i alle fall fikset med link-dings, så det er 24 timer igjen å linke! Go-go-go!!
Legg igjen din link nederst i dette innlegget. Og vet du - du kan bidra med annet enn skap! *ler* Det ble visst bare det i dette innlegget, men jeg har visst en ting for gamle skap. ;)


Håper du har hatt en fin ukestart, jeg håper du vil være med på å bidra til midtukemoroa også...? ;)

2 kommentarer:

  1. Kom over bloggen din for et par uker siden, og har bladd gjennom alle oppussingsonsdags-innleggene dine. Virkelig inspirerende for meg som nettopp har kjøpt meg hus :D Skal ta meg en tur i garasjen til mamma og se om jeg finner et oppussingsobjekt å bidra med - får jo så mange gode tips fra denne bloggen :-)

    SvarSlett
  2. En uting den der omvendte datoskrivinga, altså. De britene skal liksom gjøre ting annerledes. Hvorfor kjører de fortsatt på venstre side av veien liksom? :-)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails