tirsdag 4. oktober 2011

Bloggtreff, med premie - til alle!


På lørdag er det klart for bloggtreff!

Jeg var lenge usikker på om jeg skulle delta, grunnet kranglete kropp som ikke liker å være sjåfør over lengre strekninger. Men da vi ble invitert i barnebursdag, med familieovernatting i Oslo samme dag ble det avgjort. Mor skal få være med på bloggtreff i byen, mens Mannen får en kveld med sin beste venn. :)

Gleder meg masse til å møte flotte jenter til en koselig kveld i Eva Solo's lokaler på Skøyen.
Heia Anne Grete med bloggen Potrinas Potlerier  og Maia med bloggen Fabelaktig som har ordnet i stand dette !!  ♥

Maia har pakket goodiebags og skaffet premier som alle kan vinne:

Jeg vil gjerne vinne disse flotte produktene fra Inspiration by laa..





Dette kan bli ditt, 
enten du kommer på bloggtreffet eller ei. 

Dette må du gjøre for å delta i loddtrekningen:

- Lik Inspiration By på face (om du har facebook)
- Lag ett innlegg på bloggen din om denne premien og link til inspirationby.no sin hjemmeside.
-Bruk bildet av det du vil vinne - eller som jeg som vil vinne alle 3, tok alle 3 bildene
-Skriv i kommentarfeltet på Maias blogg om du har deltatt og del link fra innlegget på bloggen din.Vinneren trekkes lørdag 8. oktober, på selve treffet.

4 kommentarer:

  1. Så koselig at du deltar på denne giwe awayen, det betyr så masse for sponsorene også ;)

    Ønsker deg en fabelaktig tirsdagskveld!
    Klem

    SvarSlett
  2. Sees til lørdag;) Blir koselig:) Klem Julie

    SvarSlett
  3. Koselig blogg. Håper vi sees på bloggetreff på lørdag :)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails