mandag 17. oktober 2011

Utfordring: Bloggnavnet

Fine Manuela lurer på hvorfor bloggene våre heter det de gjør.



Jeg har jo ikke noe fancy bloggnavn egentlig, det er ikke så vanskelig å tyde meningen bak det. Men årsaken til at det ble akkurat dette er denne frøkna:
(Vi har fått herlige barnehagebilder i dag - dessverre fusker kameraet på fokusen!)

Da jeg gikk gravid begynte jeg å blogge om det, til familie og venner som ikke bor i nærheten. Et fint sted å samle info o.l., så kan de som vil lese, mens de som ikke bryr seg slipper haugesvis med mail. ;) Hedda blir født juni 2008, og hun er en soveunge. Så mor har gooooood tid, finner det flotte Bloglandia og blir hektet.

Det første innlegget skrives 12.januar 2009, da viser jeg utgangspunktet vårt. Et lite gult hus, som skal bygges ut og opp.



Og bloggnavnet? Det er jo mamma'n til Heddas hus som skal blogges.....

Gjennom 2,5 år har blogget endret seg en del, både oppbygging og spesielt bildemessig. Så derfor kommer en kavalkade over headere som har vært;






Stilen er min, en blanding av det jeg liker, og min kusine kaller den Vibeke-koselig ♥

Kjempestas utfordring, Manuela! Så moro å finne ut litt mer om menneskene bak bloggene.

5 kommentarer:

  1. artig å lese, jeg er en av de som er innom deg HVÆR DAG, inspirerende blogg :)
    klem fra Tone

    SvarSlett
  2. herlig innlegg Vibeke!
    jeg hadde samme spørsmål inne hos meg en gang, og det var interessant å høre de ulike begrunnelsene!

    selv har jeg ingen spesiell årsak bak bloggenavn.. men har blitt glad i det tøysete navnet etterhvert.

    ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Kjempe kosleg innlegg, kjekt å lese om kvifor din blogg har akkurat det namnet :o)

    SvarSlett
  4. Morsom utfordring ja :)
    Mulig jeg må hive meg med på denne!

    Jeg PLAAAAAAAGES med å ta bilder om dagene - det er jo mørkt HELE tiden og bildene blir stygge. Skikkelig stygge faktisk!Da får jeg ikke lyst til å blogge, enda så mye jeg egentlig har å blogge om... :(

    KLEM

    SvarSlett
  5. Så kjekt å lese!
    Og ikke minst: liker din slogan!!
    God lørdag til deg Vibeke :)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails