lørdag 18. januar 2014

Me&i *Sneakpeek SS14*

Som fortalt tidligere er jeg, sammen med Kikki og Nullfirsyvni, valgt ut til å samarbeide med klesmerket Me&i. Yey! ;) (Dette kommer forresten dere til gode også ;) )

Me&i er et svensk moteforetak som produserer og selger klær med unik design og behagelig passform. De benytter seg av myke materialer av høy kvalitet og produserer klærne på en ansvarlig måte i Europa. Med farge og form skapes stilen som er så typisk for me&i.

Fargerike klær, med morsomt mønster og god kvalitet. Jeg gleder meg til å kjøpe mer!



Jeg er veldig glad i barneklær, og har etter flere av Pias innlegg siklet litt. Her i huset har vi klær fra mange forskjellige merker, i både duse og sterke farger. Hedda fikk tunika og leggings fra forrige sesong, og jeg ble så positivt "overrasket" over de deilige stoffene.

Jeg gleder meg til Kick Off på Lillestrøm neste lørdag, hvor vi skal få se sesongens kolleksjon. *hold på lommeboka* Kick Off er for alle selgerne; Kikki, Nullfiresyvni og jeg er invitert til lunsj og visning, før jeg skal på date med fineste Monica. ♥
Og ja, dere ser to damer på bildet, det er fordi de har klær til damer også....! Huff så leit.... *ler*

***

Har du lyst til å bli selger for Me&i?

Som selger hos me&i viser du kolleksjonen hos vertinner som inviterer til me&i-treff i sine hjem. Du får opplæring før du begynner og løpende støtte av en egen coach. Tidligere salgserfaring er fint, men ikke et krav.

Kjøp kolleksjonen ”kids” for 3300 kr og du får låne hele kolleksjonen ”woman”. Du får to visningskolleksjoner for prisen av en! Når du ditt salgsmål får du muligheten til å beholde alt (total verdi 30.000 kr).

Les mer her :)


***
Ha en flott lørdag!

// Vibeke

4 kommentarer:

  1. Hei. Jeg er også me&i-bloggvenn denne sesongen og skal til Lillestrøm neste lørdag. Gleder meg til å treffe dere andre og til å se den nye kolleksjonen. Vi har brukt me&i masse til lillegutt og jeg er også veldig fornøyd med de dameklærne jwg har. Tror dette kan bli en kostbar affære ;)

    Kirsti

    SvarSlett
  2. Ja da har du sett den dama før.
    Min "svigerinne" bor der, så det
    er henne jeg er hos. Har jo møtt
    noen av de andre norske der nede.
    Men det er jo mange av de.
    Så flott kjøkken dere har fått.
    Ønsker deg en god søndag :)

    SvarSlett
  3. Meandi har virkelig mye flott! Jeg fikk også forespørsel om å bli bloggvenn, men har dessverre ikke tid. Men har ikke noe å utsette på klærne:)

    SvarSlett
  4. Wohoo!! Snart helg og DATE med fineste deg! :D Jeg gleder meg! :D

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails