lørdag 3. oktober 2009

Loppene mine

Vi kom en halvtime etter åpning, og et par forsvant med en tallerkenhylle og et notestativ i tre…. Det skulle vært oss!

Men, men…

Jeg fikk da en Bruka Design skål til hele 10 kr

og en megde med messinglysestaker.

78456231

Disse skal få hilse på denne en dag…

 DSCF3206

I tillegg fant jeg et avlangt fat og en kul krukke med lokk.

69451230

Selv ikke svigerfar som jeg tror har sett alt hadde sett et slikt tidligere.

Det tenker jeg Hedda skal få ha kjeksen sin i…

Alt ble mitt for den nette sum av en blå tohundrelapp.

Funker for meg! :)

*

Fatet er på plass der jeg ville ha det, med lys på…

3

De står under det ene av to bilder jeg lagde på skolen, det andre gikk i gulvet da panelen ble slått opp på utsiden, så jeg må kjøpe ny ramme….

 DSCF3225 - Kopi

De ble laget med blått fargepulver blandet med melk, egg eller olje.

*

Til sist vil jeg bare vise noe vi fikk til bryllupsfesten vår - flotte lysestaken fra Sia. Helt i min stil!

 DSCF3188

I kveld er jeg hjemme alene, mannen er på pappatreff på pub'en. (Pappaene i barselgruppa som treffes)

Jeg har merket litt mer ull til barnehagen og finner straks senga - sykt barn som hoster og "mammammammamm…" venter for tredje natt på rad. I natt ble det skift av sengetøy kl 02 da slimløsende hostesaft gjorde at hun kastet opp alt slimet…

 

God natt!

 

Vibeke…

11 kommentarer:

  1. Det var ikke dårlig for en blå tohundrelapp :)
    Håper dere får en god natts søvn både sotre og små!

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  2. ... tenker det er like greit at du ikke fikk tak i det notestativet *fniser*

    Fatet du kjøpte ble jo bare lekkert med alle lysene på og godis skåla ropte litt på meg og! Mon tro om de ikke syns det var litt rart at du kjøpte så mange messinglysestaker - de vet jo ikke at du skal spraye de.. hehe!

    Håper Hedda snart blir bedre!

    SvarSlett
  3. Jøss du fikk mye for pengene ser jeg.. så du sprayer messingen du ja.. hihi kjenne meg litt igjen der jeg.. bare at jeg har sprayet en del av min messing svart... hihi riktig så fint.

    Håper datteren din blir bedre snart.. ikke noe kjekt med syke barn.

    Ha en fin søndag:)

    Ps : takk for komentarer på min blogg... sett stor pris på at du la igjen en hilsen på de to bloggene.. håpe du titte innom igjen en annen gang.

    SvarSlett
  4. hei hei!
    Artig med loppis. Det var jo synt med tallerkenhyllen og notestativet men slik går det av og til :)
    Sia har så mye flott, lysestaken var flott!

    SvarSlett
  5. Så mye fint du fikk for en billig penge på loppis! Fatet ble ordentlig lekkert med alle lysene:)

    Ønsker deg en fin kveld og god bedring til lillemor:) Ikke gøy å være syk!

    Klem Silje

    SvarSlett
  6. Så mye flott du fikk for en billig penge! Loppis er topp! Da min sønn var liten, kalte han loppemarked for lokkemarken... sant nok!

    Håper dere får sove i natt...
    Klem fra nanni

    SvarSlett
  7. Tusen takk for kommentar inne hos meg! En helhet i familien er viktig for både liten og stor uansett hvilken form den har!! Her flommer det også over i levende lys om dagen - er så deilig med ordentlig stemning inne i høstmørket! Har du spraylakkert messing før? Fungerer det fint? Har en lysestake og noen lampeføtter som skal få seg en runde - men lurer på hvor jeg kan få tak i litt spenstige fargern - noen ide??

    Kos deg med lunsj og nettsurfing ;) før arbeidsdagen igjen inhenter deg! Og god bedring til den lille snuppa:)

    Klem Lycheli

    SvarSlett
  8. Så flotte funn du hadde der! Blir nok bra. Er ordentlig artig å snoke slik rundt på loppemarkeder og finne små skatter :)
    Ønsker deg en fin uke :)
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  9. Tusen takk for koselig hilsen hos meg!!
    Jammen kom du hjem med mye fint!! Har den gdisskålen jeg, ga litt mer...
    Anette:-)

    SvarSlett
  10. Så koselig det var på denne bloggen da.. så mye fint du fant på loppemarked..Artig krukke..Heldig! Takk for koselig hilsen på bloggen min!
    Ha en fin kveld :o)

    SvarSlett
  11. Så mange fine skatter du har funnet!

    Så koselig bloggen din er.
    Takk for hyggelig hilsen hos meg :)

    Klem fra Maia

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails