torsdag 29. oktober 2009

Se så flink jeg er!

Min kusines sønn har tegnet litt og viste stolt frem til sin mor

“Kom og se hvor flink jeg er, mamma!”

FavorittTessa sier så fint på siden sin

“Er det ikke flott at de kan si "Se så flink jeg er!" - vi skulle vært flinkere til det vi voksne og!”

Så flink jeg er!

Therese har brukt tegningen for å gi litt ære til noen av de bloggeren hun setter pris på.

Og jeg vil gjerne videresende tegningen ved å gjøre det samme!

De jeg vil gi den til er

Therese, kusina og damen bak bloggen Papirleken, får den i retur: Aller først fordi hun er flink til å lage kort og til å gi oppmerksomhet, når det er noe som feires, eller bare fordi hun har lyst, og også fordi hun er den hun er; mamma, bestevenn, kjæreste, Favorittkusine, student, ansatt, datter og datterdatter.

Bente, samboeren til min manns forlover og eieren av bloggen Animasjon i skolen: Bente har maaaange ting hun driver med og hun er utrolig kreativ og flink! Bente er ei flott dame, god som dagen er lang, jeg koser meg alltid sammen med henne!

Christine, damen bak den ikke ukjente bloggen Hvitstil.com: Christine er utrolig kreativ og et arbeidsjern. Broderer, syr, maler, bygger osv. Kjempeflink og inspirerende dame, som i tillegg er utrolig stas å skravle med. ;)

Christina bok bloggen Minlillelykke: Et koselig sted å være. Christina ordner hus, unger, mann *ler*, og hun syr så flotte ting! Jeg koser meg stort når jeg leser innlegg her!

og

Tone Marie, eller bedre kjente som Lycheli, bak bloggen med samme navn: Vi har både lik og helt forskjellig stil, men likevel er jeg innom hver dag og titter. Her er det hyggelig å være!! Og alt hun gjør og lager… Makan!

Damer; dere er så flinke!!

Klem fra

Vibeke

 

7 kommentarer:

  1. Så utrolig søtt av deg :)
    Gleder meg til neste skravling. Neste uke???
    Stor klem til deg fra meg og til Hedda fra Celine.

    SvarSlett
  2. Å...tusen takk!Vet ikke hva jeg skal si jeg, blir litt rar når jeg får sånn skryt. Veldig hyggelig! Og Vibeke, jeg koser meg sammen med deg jeg også, selv om du maler hvitt og jeg beholder det brunt, hehe.... Håper vi sees snart!

    SvarSlett
  3. Hei på deg!

    Så koselige ord da;)Takk det samme!!

    Ha en fin kveld vennen.

    SvarSlett
  4. Herlig tegning:))
    Skal liksom ikke skryte av seg selv; men avogtil sier jeg "idag er jeg jammen fornøyd med innsatsen min!!" (når det er et godt stykke jobb jeg har utført)For altfor ofte tenker vi på alt vi ikke greier få gjort f.ex.
    ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  5. Go'ing! Tusen takk! Vi ses plutselig - og jeg gledergleder meg!

    SvarSlett
  6. Helt sant, skulle vært mye flinkere til det...Nå har jo du begynt, og vi får håpe det blir en epedemi..(er det slik det skrives, aner ikke, mne pytt sann...)

    Tror jeg skal begynne med det samme som deg, lage "To Do" liste med bare ting jeg har fått unnagjort...ha ha ha God helg!

    SvarSlett
  7. Tusen takk for utrolig fine ord! Det varmet skikkelig og akkurat i går så trengte jeg de ekstra:)

    Er fantastisk at disse små tør å føle seg flinke og gode akkurat som de er og ikke minst at vi lar de føle det slik:) Vi voksne kan nok helt sikkert jobbe litt med å la oss selv føle oss gode nok av og til ja ;) Haha! Jeg syns også det er flott når vi voksne kan vise hverandre at vi setter pris på hverandre og syns andre er flinke, føles jo så godt når man både gir og får ros:)

    Så igjen - TUSEN takk for fine ord! Det sier noe om deg som velger å gi de videre også syns jeg!!

    Og tilbake: Syns du er kjempeflink og har en spennende blogg som er gøy å følge!!

    Klem Lycheli

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails