lørdag 17. oktober 2009

Mini bloggtreff + Rosa Sløyfe

Jeg har vært på litt rundtur de siste dagene,

torsdag reiste Hedda og jeg til min venninne og hennes datter

(bilder fra det huset kommer i løpet av helga)

 

og i går formiddag var Mammas Hus og Hvitstil.com på Child Planet med jentene våre.

  DSCF3831

Jentene lekte, mens mødrene skravlet.

  DSCF3842

Og skravlet.

  DSCF3828

Og skravlet…

*ler*

 DSCF3863

I tillegg ble det tid for litt mat innimellom….

 DSCF3839

Og her ser det ut som om Hedda sladrer om noe… *flire*

 DSCF3867

Vi hadde en kjempedag - tusen takk for selskapet! :)))

*

Til slutt vil jeg minne om min Rosa Sløyfe Aksjon,

 DSCF2979

takk til de som allerede har bestilt!

Håper fler ønsker seg øreringer!

Vibeke…

 

1 kommentar:

  1. Så flotte bilder av barna. Det var utrolig koselig å treffe deg. Må ikke bli lenge til neste gang. Nå skal jeg hvile ut etter en litt hard lørdag hohoho
    Klem til deg

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails