tirsdag 13. oktober 2009

OktoberROSA

For et par år siden var jeg med på auksjonen som Oktoberrosa holdt på qxl.no.

 Pink Ribbon

De auksjonerte bort håndlagede ting til inntekt for Rosa Sløyfe-aksjonen til Kreftforeningen.

 DSCF2960

I år er det mange som velger å enten selge noe, auksjonere bort noe eller bare starte innsamling her i Bloglandia.

 DSCF2979

Kjempetiltak, og jeg er "smittet".

Jeg vil gjerne også gjøre noe.

 DSCF3106

Mitt bidrag i år er øredobber!

 DSCF2962

For 150,-  vil et par øredobber

med swarovskikrystaller bli dine.

(Farge er valgfri, det trenger ikke være rosa…)

*

Jeg dekker porto,

så 150,- går rett til aksjonen!

 DSCF3034

*

Hvis du ønsker å gi litt mer;

For  400,- (totalt) får du med et armbånd!

 DSCF2996

   DSCF2969  DSCF2972   

Bestillinger kan gjøres hele oktober!

*

Her er noen andre som gir til Rosa Sløyfe:

Hvitstil.com

Noe På Hjertet

Put It In A Box

 

3 kommentarer:

  1. Fine. Rosa ringer - bilde nr tre- solgt!

    SvarSlett
  2. Enig, flotte rosa øreringer, jeg vil ha et par av samme sort!!!

    SvarSlett
  3. Litt treig eg, Vibeke...først oppdaga dei flott øreringane no!
    Eg vil og bestille:)
    Likte veldig godt dei med sølv og lilla, øverst! Bestilling hermed levert;)

    Anita

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails