mandag 26. januar 2009

Helgens prosjekter - hva skjedde?

Det første jeg skulle gjøre på lørdag var Ikea - og det gjorde jeg (og ei venninne). Det er 1 time og 45 minutter hjemmefra til Ikea - og så brukte vi 4 timer der - inkludert å pakke bil i snøstorm og mens en av oss holdt opp bakdøra på bilen *forbaskedelufthengslegreier*. Og siden det var snøstorm i Oslo gikk det ikke akkurat fort hjem. Vi er jo vant til slikt vær og snø i veien. Det er ikke Oslo-folk.  Så vi brukte 2,5 timer hjem... Med stappfull bil, det er flott med stasjonsvogn... ;)

Og siden lillefrøken ikke ville sove så mye på dagen hadde pappa'n ikke gjort alt han ville hatt gjort til jeg kom hjem. Men med lillemor plassert trygt hos besteforeldre satt vi igang med malingen av kjellergangen.

Det var vindu ut i trappa - dette er tettet siden det skal støpes for ny inngang her - pyntehylle til meg! Og er ikke trappefargen lekker?? :P

Noen av veggene i gangen var malt og noe var natur - nå er alt hvitt!

Og tre lekre dører!

Vi beholder dørene... Det er 2,10 under taket - det blir så dyrt å bestille nye på spesialmål, når vi skal ta hele huset, så disse blir!

Undersiden av trappa opp på loftet

Opp til hovedetasjen og der er døra inn på badet

-------

Bare å få dørene hvite hjalp STORT!!

Heltferdigbilder kommer senere, når vi er helt ferdig ;)

Panel er drit å male, jeg ble SÅ lei og ikke ble det vin heller, da hadde jeg sovnet midtveis.. *ler*

-

Lillemor ville også montere Ikea-bord i går kveld... ;)

Og her er to bord (et gammelt og et nytt) samt en pidestall grunnet

I kveld er er andre strøk med (den hersens) bengalakken på, barnet sover, jeg ser på Ungkarskvinnen (det er det som går under kvalitetsdritt som jeg er avhengig av vet dere) og dette er hva mannen driver med:

Flinke mannen min! :D

3 kommentarer:

  1. Oi dere har jo fått gjort en hel del i helgen! Blir spennende å se Helt Ferdig bildene både kjeller og bord!! :)

    SvarSlett
  2. Jada, vi har rukket mye. Mer enn jeg trodde da vi kom fra Ikea. ;)

    Gleder meg til å bli ferdig selv! :)

    SvarSlett
  3. Ikke rart mannen syns det er praktisk at du drar bort... *fniserogerovertrøtt*

    Fiiint blir det - gleder meg til å komme å ta det i bruk!! :oD

    Håper formen er bedre og at vi ses plutselig!!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails