torsdag 15. januar 2009

Soverommet

Dette rommet var egentlig to rom - badet var "inni" kontoret;  man måtte inn på kontoret for å komme til badet. Men vi røsket ut alt vi. Vegger, gulv og tak.

I taket la vi panel (ferdigmalt!), tre av veggene fikk maling og den siste tapet. SVART tapet! :D


Nytt gulv må det jo bli - hvit ask


Hvitt tak mot sort tapet og vegg malt i "Fabrikk"

Med blitzen mot blir den svarte tapeten slik - så ser dere mønsteret hvertfall...

Bokhyllene mine (vi har da hver våre!) er på soverommet en stund - de skal ut i stua når den er klar, og måtte ut av kjellerstua når vi pusset opp den.

Skyvedørsgarderobe til klær som henger, sko (noen av de) og sengetøy. Ikea er leverandør og jeg er overaskende fornøyd med den... Jeg har jo solgt garderober på jobben, en smule dyrere, så var litt skeptisk, men det var det lommeboka ville ha. ;P

Og her sover vi. :D

Bilder av jentene over senga og tegninger fra storesøster på veggen.

Nattbordet har jeg arvet etter farmor, det andre har farfar fortsatt. Og det er blått. Jeg får meg ikke til å male det hvitt, selv om jeg egentlig vil. Det har jo alltid vært blått...


(vi venter på elektrikeren, derfor masse ledninger - dette rommet er ikke prioritert lenger)

1 kommentar:

  1. Hei der!!!

    Jeg ble litt paff da jeg så på disse bildene... Trodde det bare var vi som kunne finne på å ha svart tapet på soverommet! Vi har akkurat samme tapet!!!!!, men har malt bygrå på de resterende 3 vegger:o)
    Må si du har et alldeles fantastisk soverom:o)

    Hilsen fra Karen Marie
    http://megogminverd1.blogspot.com/

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails