lørdag 27. juni 2009

Akkurat nå…. har jeg vært mamma i ett år!

Innlegget publiseres på minuttet Hedda Kristin ble født,

kl  01:40.

Jeg synes det er utrolig at det allerede har gått et år!

Fra å være en hjelpeløs liten "ting" er Hedda nå i full fart rundt overalt. Det er vel ikke lenge til hun går, det holder med én finger nå, men den er GOD. ;P

-

En liten bildekavalkade i anledning dagen:

(Alle bilder er fra ca 27. den aktuelle måneden…)

Juni - September

78564

Oktober - Januar

74852

Februar  - Mai

748562

Og den siste uken før dagen:

8542

I dag blir det selskap med familien, og i morgen skal vi ha barneselskap.

God helg!

Vibeke…

10 kommentarer:

  1. Så flotte bilder! Og gratulerer med å ha vært mamma i ett år! Ha en nydelig feiring med både de voksne og barna!
    Klem, Christine

    SvarSlett
  2. Neimman helledussan for ei søt lita jente;)
    Gratulerer så mykje med dagen til Hedda Kristin;)
    Og til deg som har vore mor i eit år! Får håpe det har vore eit minnerikt og kjekt år:)
    Sumarklem frå Elisabeth:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 1-åring i huset!! Kos dere med bursdagsfeiring:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen til veslefrøkna , kos dere med pakker og kaker, kanskje bedre med en is eller 4 ?

    SvarSlett
  5. Gratulerer!!! Så nydelige bilder!

    Kos dere masse!

    W :-)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med en storjente!!! Er alltid stas med ettåringer- og så blir det like stor stas å ha 2åringer osvosv ;)

    Den fingeren kjenner jeg godt til, lillegutt her var på samme viset, før han plutselig en dag bare reiste seg opp og gikk, stødig som fjell:-)

    Nydelige bilder av tulla!

    Ps.. har også bestilt noe fra Trude, gleder meg til å se hva hun har komponert!!

    SvarSlett
  7. Nydelig bildekavalkade! Gratulerer så mye.

    SvarSlett
  8. Og jeg sa til meg selv: Nå må du huske å gå inn å gratulere med dagen, også glmte jeg det

    I alle fall: gratulerer med dagen som var!!!!

    Stor klem fra
    Christine og Celine

    SvarSlett
  9. Tusen takk for gratulasjoner alle sammen!! :)))

    Stor stas! :)

    Little Angel; jeg får ikke kommet inn på din side...? Trude er flink, er SÅ glad i det bildet! :)))


    Christine: Sånn er det å leve vettu - jeg er likedan! *ler*

    SvarSlett
  10. Hei
    Du kommer nok ikke inn på min side; tanken er at en vakker dag, skal jeg nok få til en utrolig fin blogg. Men hittil så har dagene flydd avgårde, så jeg har bare kommet meg så langt som å opprette den;) hehe.. Men, vi går i byggeplaner, så hvem vet...

    Sa noen noe om tidsklemma??

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails