tirsdag 9. juni 2009

Mammas MEME

Molly har tagget meg,
så nå skal dere få (u)nyttig (?) informasjon fra denne kanten…
♥ Hva er du opptatt av for tiden?
Hedda, mannen, jobb og hjem

***
♥ Hva har du på deg i dag?
Jeg er kjempepyntet i vinrød joggebukse, lyseblå topp, sokker, slipperser og farfars kofte.
Kaldt i skogen i kveld ;P
***

♥ Hva skal du spise til middag?
Til middag hadde vi pannekaker, en liter melk utgått på dato måtte brukses til noe. ;)
Heddas første møte med pannekaker, det var ganske godt.
"En til meg, en til gulvet...."

***
♥ Hva vil du gjerne lære deg?
Som Molly sier "Å gi f....n!!!" Jeg har blitt flinkere til å si nei, men samvittigheten er det likevel....

I tillegg til det ønsker jeg å lære meg å lage husmannskost fra bunnen. Ikke ford vi er så glad i sånn mat, men fordi jeg gjerne vil kunne det...

Strikke, sy, og hekle hadde vært noe å kunne, når den eldre generasjonen faller fra. Gudskjelov er det lenge til svigermor blir borte, så vi har litt tid på å lære meg!

Å danse sånn som voksne gjør...

Fransk på nytt igjen og italiensk.

***
♥ Hva hører du på akkurat nå?
C.S.I. på tv
Og igjen gikk jeg glipp av en episode fordi jeg "skulle bare..." først!

***
♥ Hvordan er ditt favorittvær?
1. Strålende sol fra skyfri himmel - men ikke for varmt..
2. Skikkelig høststorm med regn og blåst (man er da høstbarn)

***
♥ Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå?
Lage ferdig album til Hedda, jeg blir jo aldri fornøyd!

***
♥ Hva syns du om den personen som tagget deg?
Hun virker som et skikkelig kvinnfolk, med mye humør og humor!
Vi kommenterer på bloggene, det er vårt kjennskap pr nå, men kanskje en dag treffes man i Hedmark-skogene ;P

***
♥ Hvis du kunne få et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden - hvor skulle det være?
Jeg trives godt her vi bor, like ved svigers, men det hadde vært stas med mer familie og venner her også, så egentlig ville jeg flyttet mennesker, ikke hus...

Men man sier vel ikke nei til et FERIEhus i Italia....? Eller bare et sted det er god temperatur året rundt, men ikke for langt å reise til. ;)

***
♥ Hva vil du gjerne ha akkurat nå?
Litt mer penger...
50% stilling og dagpenger gjør deg ikke rik...

***

♥ Hva vil du gjerne bli kvitt?
Man skal vel si noe om krig og vold i verden, men akkurat nå er jeg så navlebeskuende at jeg ville blitt kvitt (legge ned) inntakskabelen, så vi kan løfte taket! ;)

***
♥ Hvis du kunne dra hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dra?
Rundreise i USA, alt betalt *ler*

***
♥Hvilket språk vil du lære?
Fransk og Italiensk

***
♥ Hva ser du etter i en venn?
Lojalitet, ærlighet og humor.

Det å kunne være stille sammen er like viktig som å kunne prate sammen.

***
♥ Hvem vil du gjerne møte?
Min døde farmor, så hun fikk hilst på Hedda og fortalt om barndommen sin og sunget mine favorittsanger for henne...

***
♥ Hva slags musikk liker du?
Jeg er veldig typisk listepopjente

***
♥ Hva er favorittplagget i klesskapet ditt?
Hmmmm...... Bunaden min....?

(Jeg har for mye (høh??) klær til å ha kun én favoritt)

***
♥ Hva er drømmejobben?
Pr i dag det jeg har gjort de siste åtte årene; å selge kjøkken.
Jeg trivdes utrolig godt med det og er veldig lei meg for permitteringen. :(
***
♥ Har du noen favorittmodeller?
Heidi Klum…?

***
♥ Hvis du hadde 1000 kroner nå, hva ville du brukt pengene på?
Jeg trenger sorte kvalitets støvletter (helt sant!!) og
ønsker meg brune (i riktig brunfarge!) jentete småsko...
***
♥ Beskriv stilen din?
For to år siden ville jeg sagt typisk H&M, men de siste årene har jeg merket at jeg finner mindre og mindre klær der, så en litt eldre H&M iblandet Lindex og Ellos?
Jeg kjøper det jeg liker, en safe utgave av det som er i det klassiske motebildet?
Jadda....
***
♥ Hva var det siste motebladet du leste?
Kamille

***
♥ Den siste cd-en du kjøpte?
Det husker jeg faktisk ikke, tror kanskje det var den siste til Alanis Morisette...
***
♥ Hva hørte du på da du ble tagget?
Vaskemaskinen jeg nettopp hadde satt på....

***
♥ Hva vil du akkurat nå?
Finne sofaen og få med meg Private Praksis og October Road før det er senga
***

Og så er det min tur til å tagge da...








får denne utfordringen av meg - lykke til!
Vibeke…

10 kommentarer:

  1. Så der ble du memet også... ;o)
    Moro å lese, mye humor ute i Bloglandia og fint å bli litt mer kjent!
    CSI her også, trøtt som en dupp, men online...blogMania..?
    Etter fire småtroll, var det kjente toner det med en pannekake på gulvet og en i munnen..jadda.
    Klem :)

    SvarSlett
  2. ♥ Hva har du på deg i dag?
    Jeg er kjempepyntet i vinrød joggebukse, lyseblå topp, sokker, slipperser og farfars kofte.
    Kaldt i skogen i kveld ;P

    Hehe.. for meg er det akkurat deg! Det er mulig du kommer i pysj og kåpe - men stiller opp ALLTID - det gjør du! Liiiiiker deg akkurat sånn jeg! (Og for dere som ikke kjenner Vibeke'n så godt; hun kler seg fintfint når hun skal ut av huset altså!)

    SvarSlett
  3. Alanis Morrisette we like:) Jepp, jeg er et skikkelig kvinnfolk, og det var jammen godt å få det skriftlig!
    tror jeg kunne signert på dette Meme'et også jeg;)

    Treffes i skogen selvklart må vi treffes i skogen engang, tror du ikke? ;)
    Nåååå er det natta, skal tross alt få med meg alt mannen har å si i løpet av natten...og det er ikke rent lite, men meget underholdende *sånn at du ler så du holder på å t....e deg ut* morsomt...

    SvarSlett
  4. Hei! Så flott blogg du har!! Gøy med en utfordring ... man blir litt bedre kjent med mennesket bak bloggen på denne måten:)

    Ha en fortsatt fin uke!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  5. Nanni: Gulvet får alltid litt mat, som for å sjekke det lissom. Om det tåler fallet eller noe. *flire* Det blir ikke teppe under spisestuebordet med det første! ;P

    Favoritten: Jeg har kjørt Hanne på jobb i pysj og kåpe jeg - er jo ingen som ser annet enn kåpa. Den rosa pysjen synes jo ikke! *ler* og jeg mener å huske en mann S som synes jeg var Tøff i Pysjamas! *glise*

    Molly: Du hadde mye dype svar, men jeg var ikke dyp i går, bare navlebeskuende. ;) Skogen er et godt møtested... eh... *ler*
    Og her i huset er jeg som regel jeg som mumler i halvsøvne, og blir SUR når de andre ikke forstår meg. Mannen har fått instruks om å bare si "jada, jada...." ;)

    Anetteshus.com; Det har du rett i, man ser litt andre tanker også, selv om det noen ganger er kjedelige ;) God uke til deg også!

    SvarSlett
  6. Hihi.. da får jeg sette i gang å skrive! :)

    Klem klem
    Christina

    SvarSlett
  7. Hei!

    Så fantastisk fin det skapet i innlegget under ble etter en liten makeover, du er flink:)Har så lyst på et slikt lignende skap....!

    Ha en fin kveld videre, nå skal jeg ut å male skap....hehe

    SvarSlett
  8. Så flott skapet ble etter dere malte det:))

    SvarSlett
  9. Tuusen takk for koselige kommentarer,men ville mye heller hatt det skapet ditt!!!:)

    Frost sprayen har jeg kjøpt på Biltema faktisk:)

    Fotballen suger...men jeg håpte på seier,men har gitt opp nå;(

    SvarSlett
  10. Kjære kjære kjære deg

    Millioner millioner takk for de søøøøte ørepyntene som kom i posten i dag! Du er så snill!!!!!!!!!!!

    Gleder meg til å møtes

    Klem fra C

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails