mandag 15. juni 2009

Heddas bursdagsgave

For en tid tilbake kom jeg over bloggen til Trude Eriksmoen.

Jeg falt pladask.

Vi snakker paddeflat!

Og bestilte…. (surpriseeee ;P)

Forrige uke kom det pakke i posten, og Hedda fikk ikke se… Som om hun gadd det uansett…

1274527575

Det ble bilde til rommet hennes i bursdagsgave.

25725727

Vi  fant ut at Hedda kommer til å få nok av leker, og klær trenger hun ikke (kan'ke skjønne det…*plystre*), så vi gir noe mer varig i år, når papiret er mer spennende enn gaven… ;)

Tusen takk Trude, det er helt nydelig!!! :))))

Vibeke…

 

7 kommentarer:

  1. Så nydelig! Lenge siden jeg har vært innom her nå. Skal titte litt nå. :)

    SvarSlett
  2. Det er jeg helt enig i - helt skjønn! noe hun kommer til å sette pris på i framtiden!

    SvarSlett
  3. Kom over bloggen din. Koselig blogg og for et vakkert bilde. Titter innom igjen

    SvarSlett
  4. Så utrolig fint bilde også lurt å gi det i gave:)

    Så at du var i tvil om fargen på ytterdøren og tenkte bare å si at vi er veldig fornøyd med våre to sorte inngangsdører. Har hvitt hus og sort tak. Om du vil kan du se bilde av dørene påmin blogg under Interiør hage og utemiljø.
    Han en fortsatt fin uke:)

    SvarSlett
  5. Hei!Dette var virkelig en fin bursdagsgave,noe hun virkelig kommer til å sette pris på.Jeg er tilbake med en ny blogg, velkommen innom. Hilsen Kristin

    SvarSlett
  6. For ett utrolig koselig bilde!! Det er en kjempefin gave det - så varig og personlig.

    SvarSlett
  7. Nydelig!!! og måtte bare titte innom bloggen til Trude, og endte opp med en bestilling jeg også, gitt!! ;) Har leita lenge etter en alternativ dåpsplate til pjokken, og etter noen mailer til Trude- så har hun tankene på plass, og jeg venter i spenning!!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails