søndag 21. juni 2009

Det står stille….

Vi venter på besøk fra e-verket, at de skal legge ned inntakskabelen til huset, slik at vi kan rive taket og sette opp en ny etasje.

I gangen vår er det nå åpent opp, og alt er revet oppe, alt som kan rives…

De har sagt de skal komme i løpet av uka, så da krysser vi fingrene for det…

78645

(Ja, det er sikringsskapet vårt, det ligger på gulvet fordi vi skal rive alt av vegger her oppe…)

I dag har godværet kommet, så vi har vært litt ute.

Jeg har plukket ugress, som jeg synes er fint.

748563123

Og vi har vært på Plantasjen for å pynte bittelitt til på trappa.

7485645

(19 grader kl 19 er finfint!!)

Fugleburene fra Ellos er på plass, og det ene fikk henge i kroken på trappa.

896523

Denne uka er det forberedelser til Heddas 1 års dag, og forhåpentligvis noen timer i sola, som gjelder….

Håper dere får en flott uke!

Vibeke…

 

2 kommentarer:

  1. Får håpe de får opp farta, da:) Nydelige fuglebur! Ellos, sier du? Hm, jeg må sjekke de ut:)

    Sjekk ut konkurranse hos meg!

    SvarSlett
  2. Så nydelig, med fuglebur og blomser. Flotte bilder. Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Jeg er enig med deg, blått er veldig fint på jenter. Jeg brukte det mye på min datter før hun fikk egne meninger (hi,hi)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails