tirsdag 9. juni 2009

Før og etter

Mannen eide et digert skap da vi ble sammen, brunt og stort.

Som vi ville male.

Og så lurte vi på, skal vi male likevel?

(Lurer på om vi er litt late, ser lissom utveier hele tiden ;P)

Men da vi begynte med den nye stua så vi at det måtte males…

4523145

Det er bare malt fancy, det er ikke treverket som er sånn.

Skapet er for stort til at vi vil kaste det, det rommer så mye!

14523145

(og det er ikke bloggifisert inni; her er gavegreier, smykkegreier og scrappinggreier)

Vi er veldig glad i skapet og veldig glad for at vi malte det!

4563412

(enda et ubloggifisert bilde, for å vise hvordan det står i stua)

Jeg er blitt tagget av Molly… Det kommer svar!!!

Vibeke…

7 kommentarer:

  1. Skapet ble kjempefint, riktig så lekkert! :)

    SvarSlett
  2. Enig med Siren, resultatet er flott! Det var kanskje litt voldsomt fra før - og jeg liker i utgangspunktet mørke tremøbler...(har vel noe med maleteknikken å gjøre).
    Stuen deres er blitt veldig koselig, forresten!

    Mette

    SvarSlett
  3. Wow for en flott skap! Det ble jo kjempe fint i hvitt, godt dere tok var på det :)

    SvarSlett
  4. Utrolig så fint alt blir bare det får litt hvitfarge på seg:)

    Tilbords er nok bare konkurs her i distriktet. Gavekortet ditt kan sikkert brukes!

    Smil fra Anita

    SvarSlett
  5. Kjempeflott skap !!!

    heldiggriser :)

    SvarSlett
  6. Lurt at dere ikke kvittet dere med skapet. Det ble KJEMPE fint

    SvarSlett
  7. Hei hei! Tusen takk for kommentaren i bloggen min:) Veldig koselig at jeg har noen jeg kan spørre om råd, for er mye som er nytt i blogg verden (spesielt siden vi ikke har gjort så mye ut av "hunde bloggen").

    Synes skapet ditt ble kjempe flott:) Man har så mye mer glede av ting man har kunnet ta vare på og pusset opp selv synes nå jeg. Dessuten får man aldri nok oppbevaring;)

    Til dør spørsmålet ditt må jeg si at jeg holder en knapp på svart dør;) Tror det kunne blitt ordentlig stilig og elegant, både til eggehvitt og grått. Var forresten gøy å lese at du hadde lyst på grått hus for det er det jeg går å drømmer om også:) Vi har vilmarkspanel på huset, men har hørt om folk som har fått det i grå nyanser, så må sjekke litt ut hvordan det ser ut (og overtale sambo for han synes rødt er topp:P). Men er jeg riktig heldig kan jeg kanskje blogge om mitt gråe hus etterhvert;) Ha en fin kveld!

    Klem Silje

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails