tirsdag 5. juli 2011

POMPdeLUX 70% rabatt ♥ (+sniktitt!)

I dag starter sluttspurten på salget hos POMPdeLUX, det er nå 70% på alle varer! Masse fint igjen - jeg skal kjøpe litt i større størrelser til Hedda! ;)



I tillegg vil jeg informere om at jeg gir meg som konsulent nå, dessverre ville ikke armene mine holde på med dette - det ble mye løfting av klær i løpet av en kveld, og denne sesongen sa armene fra allerede etter halvannen uke!

Men om du vil ha en visning (her i området) til høsten - AUTUMN/WINTER 2011 starter opp 24.august (webshop åpner 1.september) - ta kontakt med Siw i Elverumsba@pompdelux.no eller Anita utenfor Hamaralom@pompdelux.no


Og så til sist, noen sniktitter fra høstens kolleksjon; Jeg gleder meg!!!!!










Jeg skulle ønske jeg kunne fortsette, dette blir nok en fantisk kolleksjon - håper flere av dere vil like den!


6 kommentarer:

  1. Kjempefin kolleksjon☺
    Må inn å kike på salget☺

    Dumt du måtte gi deg :(
    Blir ikkje du litt "deppa" av tanken på å måtte gi deg med nåke/ikkje klare nåke pga helsa i så ung alder? Eg får heilt panikk når eg kjenne det på meg sjøl vertfall...og med tanken på korleis det kan bli frika eg heilt ut!
    Urettferdig!

    Håpe du får ein fin dag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Takk for salgstips..
    Nå har jeg både handlet litt klær til Kari, og noen gaver:)

    Synd at du må gi deg som konsulent. Det er viktig å lytte til sin egen helse:)

    Takk igjen for en koselig blogg.

    Unni.

    SvarSlett
  3. Hei!

    Så mye fine klær du viser frem i dag, gleder meg til den kolleksjonen kommer :) Lillemor er foreløpig litt liten for disse klærne, men kan jo kjøpe så hun vokser i dem :)

    Dumt du må gi deg pga helsa hvis du trivdes med jobben, men samtidig så må man jo lytte til kroppen. Ikke alltid så lett...

    Ha en god dag! Hilsen Elin

    SvarSlett
  4. Supermye fint ja!! :)
    kan jeg spørre hvor mye du har tjent på å være konsulent og hvor mange "visninger" du har sånn ca?

    klem June

    SvarSlett
  5. Hei hei! Var inne å bestilte i siste liten i dag...pust og pes...Har jo bestilt masse PdL tidligere i vår, og lillesnupp har jo nesten hele kolleksjonen...Sukk...Det er jo bare sååå mye lekkert...og ikke for å snakke om høsten igjen...Ser en kåpe der jeg...hoho....Du får ha en riktig god sommer:-) Vi reiser sørover fredag...Bare å ta en titt inne hos meg om du vil:-) Klem fra meg:-)

    SvarSlett
  6. Hei!
    Jeg vurderer å legge inn en søknad som pompdelux konsulent. Da jeg søkte på nette kom bloggen din opp, heldigvis! Den er kjempe koselig å lese, gleder meg til å bla igjenom:)

    Det er litt vanskelig å finne informasjon om konsulentjobben, har kanskje du mulighet å svare meg på et par spørsmål..?

    Isåfall kjempe fint om du sender meg en mail på gry_dyblie@hotmail.com
    Jeg fant desverre ikke mail adr. din..

    Bare noen småting jeg lurer på før jeg sender slknad ;)
    Takk!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails