mandag 4. juli 2011

Mens vi venter på sommeren................

Mens mor har vært på "heisatur" med venninne ei helga, har svigerfar gjort ferdig rekkverket på verandaen - og vi (!) er nok snart i gang med terrassedelen og trappene. Skulle ønske vi kunne ha sommer, så vi fikk brukt uteplassen vår nå. Akkurat nå minner været mest om høstferie. :P


Det er god temperatur om dagen da, rett skal være rett, men når det er fare for regn nårsomhelst blir det ikke til at man drar ut puter og pynt. Så disse bildene er fra forrige helg, da vi hadde noen gløtt med sol.



Nuvel, sol er det ikke så mye av på bildene, men det var såpass med sol at puter og madrass var ute. Og den har vel ligget mer på stuegulvet enn på pallene i sommer. ;P

Helt bloggifisert er det ikke på verandaen, det henger en del ledninger her og der - til internett, TV og til lamper som skal komme, sånn etterhvert. Jeg bor med en "cable-guy" og har en far som er elektriker, og da er det helt normalt at det blir sånn. (Og mannen vil sikkert forsvare seg med at vi har parabol og ikke kabel-TV, men det funker ikke siden han jobbet med internett tidligere og internettledningen hang der like jæ... da ;P)



Brettet på bordet og den høye lykta er fra Nille, pæra (som var større enn jeg trodde) og den hvite lysestaken kom i posten fra Lobelia. Det samme med fuglehuset, den grønne lykta (som også var større enn ventet - h.34,5 sa meg nemlig ikke noe *flire*) og hylleknektene.



I dag har Hedda og jeg vært med (deler av) barnehagen på Glomdalsmuseet, noe vi satt stor pris på begge to, og deretter har vi vært innom noen salg. Fridagen har uansett bare flydd avsted!
Resten av uka jobber jeg halve dager; frøkna med gips trenger tilsyn og vi deler dagene mellom oss. Nedtrapping til ferien kan vi jo også kalle det? ;)

Håper mandagen har vært fin!

6 kommentarer:

  1. En kjempeflott terasse du har, liker veldig godt palle sofaen din:-) Hilsen Lilli

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig uteplass du har ! Jeg er helt enig med deg...jeg vil ha sol- og da et stabilt høytrykk over flere dager. Jeg vil bruke uteplassen !!

    SvarSlett
  3. Så koselig dere har det!! Her kunne jeg godt tilbrakt en sommerferie med VIN, MALING og ikke minst DITT gode selskap! Og V også da, såklart;))

    Spent på om mannen kom med unnskyldningen?!

    Masse fint som har dumpet ned i postkassen din da!

    KLEMMEMASSEPÅ! Nattinatt;)

    SvarSlett
  4. Heisann!
    Denne bloggen likte vi kjempegodt, så her la vi oss til som følgere med en gang. Kjempegøy av du finner vakre ting i våre butikker, som er med på å gjøre ditt hus komplett.

    Forresten; Ta en tur inn på -nillebloggen! Vi har en spennende bloggutfordring om en kommende nyhet i våre -nillebutikker. Ta en titt davel!

    SvarSlett
  5. Kjempekoselig uteplass! Her vil jeg viiiiiiiiiine! :)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails