onsdag 23. mai 2012

♦OppussingsOnsdag♦

Heyheyhey.... Ikke dårlig.... Bare 7 uker siden sist. ;P

Formen er varierende om dagen, slo til med nytt gallesteinsanfall søndagskvelden, så ble nytt sykehusopphold på meg, og de eneste smertestillende en gravid kunne få hadde kvalme som bieffekt. Jadda, så.... 13 fullgåtte uker til helga, og da begynte kvalmen å slippe da jeg gikk med Hedda. *kryss fingrene*

I dag er det nydelig vær her, og jeg skal flytte hvileplassen fra sofakroken i stua til pallesofakroken på verandaen. Svigerfar hugde ned en diger død bjørk i går, og hagen virker dobbelt stor, og sola kommer enda bedre til. *lykke*

Men nå: OPPUSSING! :D


Denne gangen er det Målfrids benk som er først ut. Dette bidraget ble sendt på mail. :)



Mona Christin har pusset opp yttergangen, og for et flott rom det ble!





Malingsdamene har pusset opp mange krakker fra Ikea, som de solgte på auksjon. Kule!! Og tydeligvis bare fantasien som setter grenser ;)













Jenta til Monica har fått nytt rom, et skikkelig jenterom ♥






Min franske leser Catherine har sendt mail med bilder. Et gammelt kjedelig skap er blitt en morsom tv-benk.




Sist ut denne uka er Fru Huuse, med en "ny" kurvstol :)






Tusen takk til alle som har bidratt, og tusen takk for tålmodigheten!! :)

Jeg legger ut ny linkdings, men garanterer ikke innlegg før kvalmen er helt borte. Men det er jo lov til å håpe! ;)




Legg igjen en link i Mister Linky under her - med bloggnavnet og HVA du har pusset opp under "navn" (f.eks. "Mammas Hus - sengegavl") OBS! Legg inn linken for før/etter-innlegget, ikke bloggen, ellers er det ikke sikkert jeg vet hva dere vil vise frem! ;)

Har du ikke blogg? 

Ingen unnskyldning... ;) Det er flere som ikke har det. 
Send bilder på mail til vibekeor@gmail.com
 



Ha en fin onsdag - nå skal jeg ut i sola ♥









Mister Linky's Magical Widgets -- Auto-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.

6 kommentarer:

  1. Så mange kule krakker!! Stilig!
    Gratulerer med baby i magen, det har ikke jeg fått med meg! Her har vi begynt nedtellinga, er 37 fullgåtte på fredag, så det nærmer seg...er LEI!!Hihi!
    Nyter flotte sommerdager her også, blir ikke så mye blogging da!
    God bedring!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Så kjekt med et nytt "oppussingsonsdag" innlegg:) Håper du får bedre dager fremover nå:)
    Har sendt et bidrag selv nå, men er litt fersk på dette,så beklager om jeg gjorde noe feil*rødme*

    hilsen Charlotte

    SvarSlett
  3. Krysser fingrane for at formen din blir bedre! Nyt sola!:)
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Så kule krakker. Nå vet jeg hva jeg skal gjøre med min som, når vi flytter, ikke lenger passer inn som brunbeiset ;)

    SvarSlett
  5. Kule krakker!
    God bedring til deg, slapp av i sola.

    SvarSlett
  6. Hei, er ny i dette jeg, så da må jeg spørre deg om hvordan man går frem for å legge med et innlegg på oppusssingsonsdag.
    Finner ikke ut hva jeg trykker på får å linke...

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails