søndag 13. mai 2012

Barnerom

I dag er formen helt fantastisk - jeg elsker at det finnes medisiner! ;) *bankibordet* Jeg har hatt noen timer permisjon fra sykehuset med familien, og vi har vært på langtur for å kjøpe middag. Kinesisk på Mannen og svigers, og herlig sushi til Alexandra og meg. ♥ Lykkelig kvinne i dag. Mann, barn og sushi. ;) Jeg har drømt om sushi den siste tiden. *ler*

I går kom Mannen med laptop'en til meg, de siste dagene har jeg vært for dårlig til å reise hjem, men for frisk til å være på sykehuset (måtte bare ha litt ekstra væske intravenøst), og har rett og slett kjedet meg litt.


Nå har jeg gått gjennom litt bilder, og har funnet noen nye fra Heddas rom. Det er snart på tide (om noen måneder) å tenke på nytt barnerom. ♥ Om det er ei jente i magen overtar nok hun Heddas rom, men om det er en liten gutt blir det nytt rom på ham. Rett og slett fordi Hedda har jentetapet, og gjesterommet pr i dag ikke har tapet ennå....

Heddas rom er veldig rosa, selv om vegger er hvite og gulv er lyst. Tapeten er ikke så skrikete, men det blir mye rosa likevel, med masse detaljer i den fargen. ;) Jeg har lenge hatt lyst til å ommøblere her inne, men vet liksom ikke hvordan det skal løses.... Hvis babyen er jente blir det å begynne på ny frisk i det nåværende gjesterommet som er vegg i vegg.

Jeg gleder meg til å komme hjem i morgen. Må ta det rolig en god stund fremover, men bare å få pusle litt i huset. Ordne fotoalbum til Hedda (kom 1000 bilder i posten forrige dagen, i tillegg til de 1000 som allerede venter på å limes ;P), og bare dille litt.

Det skal bli koselig å feire 17.mai også. Selv om det ikke blir tur til Moss i år. Det orker jeg dessverre ikke. Men med feiring med besteforeldre i Hernes blir også bra, og Hedda skal ha på tyrolerkjolen svigermor kjøpte til henne da hun var i Tyrol i fjor. ♥

Tusen takk til alle som har lagt igjen lykkeønskninger på innlegget under - det var kjempehyggelig ♥


Håper dere har en fin søndag!!



14 kommentarer:

  1. Oi oi så gøy, dette har jeg virkelig ikke fått med meg...Gratulerer så mye :)
    Jeg har savnet deg såååå her inne(bare sånn at du vet det) men skjønner jo nå hvorfor du har vært fraværende.
    Stakkar som har fått ekstrem kvalmen, syntes jeg var ille når jeg var gravid men skal jammen ikke klage når jeg hører hvordan du har det!
    Ønsker deg masse masse god bedring og håper det gir seg snart.
    Nydelige bilder av skjønt jenterom.

    Vi sees snart håper jeg.

    God bedringsklem fra meg til deg

    SvarSlett
  2. Så koselig jenterom:)
    Herlige detaljer ♥

    Godt og høre at du er bedre, og at du snart får komme hjem... det er booooring på sykehus altså:)

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  3. GRATULERER med baby i magen!! Håper formen fortsetter oppover :) Koselig tid som venter et lite stykke forran deg i alle fall. Blir sikkert stas for Hedda å bli storesøster også :)

    God bedring!
    Stor klem

    SvarSlett
  4. Håper formen blir bedre snart:)

    Nydelig barnerom! Er den komfyren fra IKEA?

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  5. Hedda har et nydelig rom.. :)

    SvarSlett
  6. Oi ditt siste innlegg har virkelig gått meg hus forbi...!
    GRATULERER så masse :)
    Så moro å lese at du skal ha bebis :)
    Men ikke så moro å være så kvalm :/
    Håper den gir seg etterhvert!
    Og for noen flotte bilder, lekkert rom :)
    God bedring!! :)

    SvarSlett
  7. Absolutely beautiful. Love all the mini things playing the big ones :)

    SvarSlett
  8. Hedda har så fint rom!!
    Jeg tror du har en jente til i magen ;p
    Så godt at du føler deg bedre, og det er godt at du blogger litt igjen :))
    Huff, kjenner meg igjen med disse bildene som skulle vært i album gitt ;) Er 1,5 år på etterskudd med Amalie sitt, og nesten 1 år med Mie sitt. Ja ja, god kveld snuppsi :) Klem

    SvarSlett
  9. Gratulerer med baby i magen!!! Blir en flott julepresang det:)
    Utrolig fint rom hedda har. Får lyst å sprette opp av sofaen og ordne litt på linas rom, men det blir vel ikke i dag... Masse fin inspirasjon i alle fall!!!
    Håper formen blir så god at du kan være hjemme resten av tiden!!!
    Klem Annette

    SvarSlett
  10. Gratulerer med den lille som vokser:) (tror ikk det er så bra med sushi når en er gravid). Nydelige bilder fra deg ,som alltid:)Ha en fin dag,håper formen holder seg bra:)

    SvarSlett
  11. Anonym: Sushi er ikke farlig for gravide å spise...
    * Jeg ville ikke spist noe som er farlig
    * Ikke all sushi er rå fisk, men uansett kan vi spise rått, bortsett fra tunfisk
    *Som gravid holder jeg meg oppdatert på fymat på matportalen ;) Vi skal spise brie og røkelaks også :D

    Ikke meningen å være skarp, men mange retter en pekefinger uten å vite, og uten å engang vært/ha vært gravid selv, og jeg tipper de fleste oppegående gravide damer klarer å vite hva som er "lov og ikke lov" disse månedene. ;)

    SvarSlett
  12. Gøy å skulle tenke på et nytt barnerom da! Finnes masse fint :) Du har vel ikke kjøpt den bamsefiguren på Grande? Synes jeg har sett den før :p

    SV: Tusen takk, Vibeke :) Dette er så ulikt meg egentlig, men det var utrolig gøy! Angrer ikke :) Skal ikke se bort fra at jeg blir med på sirkuset igjen :) Satser bare på bedre form neste gang! Håper også formen din er stigende og at koser deg med nurket i magen <3 Gratulerer så mye nok en gang :)

    SvarSlett
  13. For en utrolig koselig blogg dette var! :D Mye fint å lese :) Og gratulerer så mye med det lille nurket i magen <3 Ha en fin mandagskveld :)

    SvarSlett
  14. For en heldig datter du har som har et så vakkert og koselig rom;o)
    Og spennende tider går du i møte også skjønner jeg....masse lykke til. Varm hilsen fra meg

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails