tirsdag 15. mai 2012

Topp 3 fra Mammas Hus

Jeg er på Pinterest, og jeg synes det er så fantastisk å samle fine bilder. ♥ Noen kvelder kan timene fly ved at man ser etter bilder fra spesielle rom, eller med spesielle farger.....

Selv har jeg lagt ut bilder har huset vårt, og inspirert av guttene med bloggen Keiserens nye trær ville jeg vise hvilke bilder som er "pinnet" flest ganger.




Jeg kjenner jeg blir stolt når utenlandske navn popper opp i mailboksen min: "Hi Vibeke, xxxx repinned your pin 'Livingroom' to xxxxx. Happy Pinning!"


Det er bare det øverste bildet jeg selv har lagt ut, men jeg synes det er hyggelig at andre veldige å legge ut mine bilder, så lenge det linkes. ;)




I dag skal det tas blodprøver av den gravide, eller tilbringes dagen på sofaen. Jeg er (og må være) flink til å gjøre ingenting. Hodet vil gjerne, men det stopper seg selv etter 4 uker liggende. ;P 


Håper alle har en fin dag ♥







4 kommentarer:

  1. Fine bilder som er blitt pinna hos deg! Artig med pinterest. Eg har ikkje konto sjølv, men mange av bildene mine ligg der. Kanskje eg skulle fått meg ein konto. Fin måte å samle inspirasjon på:)
    Og du; GRATULERER med den lille i magen! Kjedeleg at du er mykje plaga, men det er jo greit å tenke på kva slags glede som kjem ut av det!:)
    Ha ein fin dag, håper formen ordner seg:)
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Titten tei! Aller først: Hjertelig tilykke med en liten leietaker i magen! Det er jo lykke over lykke det der! Håper du snart blir bedre, det høres ikke noe gøy ut å være innlagt med kvalme. Heldigvis går det over og ikke minst kommer det noe fantastisk ut av det. Lykke til med fortsettelsen! :)

    Så ville jeg bare si at jeg digger det øverste stuebildet ditt, og at det er skikkelig unikt og hjemmekoselig :)

    Klemmer fra merethe

    SvarSlett
  3. Herlige bilder, elsker det øverste og du vet jo allerede at jeg har sterke følelser for ovnen din, hihiiii;))

    Neida, skjønner at det ikke er vanskelig, men har ikke satt meg inn i det - og tror neppe jeg kommer til å gjøre det, er det ikke veldig tidkrevende?

    Håper formen er fin og at prøvene var gode;))

    SvarSlett
  4. Så koselig :o)
    Lurer veldig på hvor du har kjøpt det søte lille bordet ditt jeg,det med lyktene på??
    Er så på utkikk etter noe sånt å ha i stua jeg også :o)

    Klem Hege-Mamma til 3

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails