mandag 28. mai 2012

Dukkeklær

For en tid tilbake ble jeg tipset via en blogg (husker ikke hvilken) om Lady Ronjas butikk på Epla.no. Aud lager flotte dukkeklær til en veldig billig penge (89,-/settet) og fru Nordhagen var solgt! Det samme var to sett med klær. ;)


Svigermor har laget litt klær til dukken hun også, men hun er mer glad i å strikke, og nå ønsket mor seg sydde klær. Og jeg er så sær at jeg ikke liker dukkeklærne man kjøper i lekebutikken. *ler*


Hedda ble også veldig glad for gaven, så nå har jeg kjøpt et par sett til, om en snau måned er det nemlig ei som fyller 4 år. ;)
Aud lager mye annet enn dukkeklær, og hele butikken finner du her.

I dag glimrer solen med sitt fravær her, og vi benytter sjansen til å rydde litt inne. Det trengs så absolutt. ;)
Ha en fin 2. pinsedag!


15 kommentarer:

  1. Enig i det at det er mykje bedre med heimelaga dokkekle:) Dei er mykje meir solide, dei butikk-kjøpte har som regel dårlege saumar og er sjeldan kasta over. Nydelege var i allefall desse og veldig billige!! Skjønn dokkemamma du har:)).
    Fin 2.pinsdag til deg.

    SvarSlett
  2. Så nydelige dukkeklær,så masse søtt ein kan få til dukkene:)skal sjekke opp den sida:)
    Ønske deg ein flott dag!

    SvarSlett
  3. Helt enig med deg :) Vet ikke om det var min blogg du ble tipset fra jeg...hadde ett par innlegg om det for en liten stund siden.
    Kjempe fine klær til en veldig billig penge.

    Klem Hege-Mamma til 3

    SvarSlett
  4. Skjønne dukkeklær <3

    Å så fin pallesofa dere har ordnet dere på terassen!! Har en drøm om en slik selv, kanskje neste år ? ;)

    Ha en fin sommerdag videre -
    Klem Jatte!

    SvarSlett
  5. Så nydelige de var!!
    Og myyyye søtere enn de man kjøper i butikken ♥
    Lekebutikk-klær er dessuten kjempedyre...

    Ha en fin fin siste pinsedag:)

    SvarSlett
  6. He he, godt å se du blir påvirka;) Kjøpte en del klær der til jul, er veldig fornøyd:)

    SvarSlett
  7. Flotte dukkeklær! Regner med at de blir mye brukt :)

    SvarSlett
  8. Oi, så fine dukkeklær!!

    Dukkene til Amalie skal helst gå uten klær, men det er kanskje fordi hun ikke synes de er noe fine ;p
    Skal jammen i meg titte i den butikken jeg og, se om jeg finner noe, som blir sittende på dukkene, he he... :)

    Ha en fiiiiin kveld! Og håper vi ses snart :)

    Klem

    SvarSlett
  9. Etter en liten bloggdvale fra denne frøkna, våknet hu gitt :) hihi! Godt å være tilbake og besøke gode bloggiser som deg.

    Åh så fint dukketøy :)

    Jeg har flyttet bloggen min etter at den ble hacket og håper du vil følge meg her inne fabelaktigebloggen.blogspot.com

    Jeg håper du har hatt en finfin pinse og at du har hatt sol og varme.

    Stor og god klem
    Maia

    SvarSlett
  10. Så fine og så rimelige! Hadde ungene bare lekt med dukker..

    Fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  11. Så nydelige dukkeklær.
    Tusen takk for tipset.
    Klem

    SvarSlett
  12. Så skjønne dukkeklær og til en flott pris! Ikke rart snuppa ble fornøyd med disse :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  13. Hei du!
    Søte dukkeklær, og fine Hedda:)

    Ha en fin helg!
    Klem Benedicte

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails