tirsdag 18. august 2009

20.000 besøkene - jeg feirer med Give Away!

Over 20.000 har vært innom siden min,

og det synes jeg må feires!!!

Atter en gang lodder jeg ut armbånd med tilhørende øredobber  - i valgfri farge.

smykke

I tillegg vil jeg plukke med meg noe fra Hellas…. ;)

1

Denne gangen opererer vi med flere lodd;

1 for kommentar her og

2 om du linker til give-awayen på siden din.

Du må gjerne legge deg til som følger, men da får du bare "nyhetene" fra bloggen. ;)

Trekning blir mandag 31. august

Lykke til!

Vibeke…

32 kommentarer:

  1. Vakre smykker! Klart jeg blir med...
    Grattis med så mange besøkende!
    1 lodd for kommentar:-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med så mange besøkende!!!! Hurra for deg!!! :) :) :)

    Vil jo gjerne være med i trekningen, så da legger jeg igjen en liten kommentar... smykkene dine var knallfine!!! Sukk :)

    SvarSlett
  3. ps... lager du slike på bestilling forresten?

    SvarSlett
  4. Halloooooo!!
    Jeg vil bli med!
    Jeg linker til bloggen min.
    Ha en fin dag, klem,M

    SvarSlett
  5. Grattis med 20000 og jeg er med på giveaway, så klart :)

    SvarSlett
  6. Så flotte smykker! Klart jeg er med!! Har allerede laget innlegg på bloggen min! "krysser fingrene"

    Klem!

    SvarSlett
  7. Klabert at eg vil vere med og!
    Yey!

    Anita

    SvarSlett
  8. hei hei..
    gratulere masse, har ingen blogg ennå så blir bare 1 lodd for kommentar..

    klem victoria

    SvarSlett
  9. Grattis!!! Vil gjerne være med jeg ;o)

    SvarSlett
  10. Hei

    Skjønn blogg, ble sittende her en stund og lese og kommer gjerne på besøk igjen.

    Blir gjerne med i konkurransen også og tar 2 lodd.

    Tvi tvi til meg ;o)

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  11. Gratulerer med så mange besøkende!
    Jeg blir selvfølgelig med på konkurranse!

    SvarSlett
  12. Gratulerer med så mange besøk :)
    Jeg har allerede fått noen Køben tips, så det er bare å titte innom bloggen min igjen.
    Jeg kommer også til å legge ut litt forskjellig når jeg er tilbake neste søndag :)
    Klem

    SvarSlett
  13. Gratulerer med sååå mange besøkende! Kusina minsin du! *stolt*

    PS! Jeg ønsker meg rødt armbånd i jul. Eeeelsker det jeg har, men skulle gjerne hatt to! SÅ vet du det liksom..

    Preben har forøvrig sett på ønskelista di og syns igrunn du ønsker deg litt dyre ting... *fniser* . Og jeg syns du skulle føye på en symaskin på lista - så kan du sy til meg!

    Håper du har gode dager! Klem

    SvarSlett
  14. Ja takk, jeg vil mer enn gjerne ha to lodd i kampen om å vinne de råfine smykkene dine :) Så her både kommenteres og linkes det :)

    SvarSlett
  15. Jeg titter innom bloggen din rett som det er, og vil gjerne være med i trekningen din:)

    Berit

    SvarSlett
  16. lucky me.. hoho.. jeg blir med.. og sender du meg mail adr. din så skal dere få nærbilde av rørene..det var suuuuuper smart!!! heihopp!!

    SvarSlett
  17. Jeg vil være med:) Men jeg trenger litt hjelp, for prøvde å linke til deg fra bloggen min, men jeg får ikke lagt til sånn at bildet av smykkene dine kommer opp. Hvordan gjør jeg dette? Ble bare kobling med tekst..Vil jo helst ha to lodd i trekningen, da blir det jo dobbel sjanse for å vinne;)

    Gratulerer med så mange besøkende. Er ikke rart for du har en flott blogg:)

    Klem Silje

    SvarSlett
  18. Hei V,
    herlighet så koselig kjøkkenet ditt er da!
    Mange fine ting satt i sammen. Liker filosofiene dine (skiltene).
    Lurer på om jeg har samme skap som deg, hihi!
    Nattaklem, M

    SvarSlett
  19. Vil gjerne være med i din konkuranse også (vært med en gang tidligere, kanskje dette er gangen jeg vinner :) hehe.
    Lager også en link til den :)

    SvarSlett
  20. Var bildet jeg gikk inn på i går for å lage kobling til deg, men da var bare dataen kjempe vrang og ville ikke legge til bildet. Derfor jeg trodde jeg hadde gjort noe feil. Men det funket når jeg gjorde det i dag. Så da ble det to lodd på meg;) Hurra!

    Klem Silje

    SvarSlett
  21. Hei, og takk for komentar inne hos meg!
    Jeg blir selvfølgelig med og linker til konkurransen.Så 2 lodd til meg. Masse fine bilder hos deg i det siste. Liker stilen din godt.
    Høst betyr mørkerer kvelder, og jeg elsker det. Levende lys i hver en krok her.
    Snart helg...hi-hi;-)

    Klem Ann<3

    SvarSlett
  22. Er innom bloggen din med jevne mellomrom, og det er stadig noe nytt..og artig! :) Vil jo gjerne være med på trekningen, har sett noe av det du lager og det er bra! :)
    Hei fra Mette S.

    SvarSlett
  23. Hei! Gratulerer med 20000 besøkende, det er jo imponerende. Har vært innom bloggen din med jevne mellomrom, så denne trekningen vil jeg gjerne være med på. Jeg tar 2 lodd :)
    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  24. Hei! Jeg vil gjerne være med på konkurransen din! Så fint du har pyntet. Nydelig den hylla dere har laget. Jeg også lurer på å male kjøkkenskapdører.. kan tenke meg det var mye jobb for å få det pent. Tenker huset ditt blir romslig når det blir ferdig. Ser kjempeflott ut. Spennende blogg! Tar to lodd, jeg!

    ~Camilla~
    Nordisk Landliv

    SvarSlett
  25. legger igjen en kommentar: utrolig flotte smykker, bare helt nydelig.

    Gunvor

    SvarSlett
  26. Så fine smykker!!! Jeg vil gjerne være med!!
    Linker til deg fra loggen min!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  27. Heisann:-)
    Skjønn premie-jeg vil være med!
    Kjempefin blogg:-)
    Et lodd på meg, klem Hege.

    SvarSlett
  28. Hei hei, finfin premie, jeg prøver lykken!:-)

    SvarSlett
  29. Så flott blogg du har :)

    Klart jeg vil være med :)

    SvarSlett
  30. Jeg vil gjerne være med på trekningen! :)

    SvarSlett
  31. Hei!
    Slenger meg på sånn i siste liten;)
    Nydelig premie!

    Klem Christina

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails