lørdag 29. august 2009

Hjemme igjen

Da er vi hjemme etter en uke på Kreta, nærmere bestemt Platanias.

DSCF2120

Deilige 28 varme i skyggen og strålende sol er byttet ut med regn og 10 grader… (Og stamping bak alle som skulle til Rena og Birken i går….)

DSCF2376

Men senga er min da, og den er gooood!

(I Hellas er sengene haaaarde)

DSCF2431

Tusen takk for alle kommentarer på mine innlegg mens jeg har vært på ferie (ferdiglagde kvelden før jeg dro, huset har åpning i veggen så greit å ikke utbasunere at vi er bortreiste ;P) - jeg skal på rundtur i Bloglanida i løpet av helgen! :)

DSCF2194

(nistemat)

I dag blir det rydding og hjemmekos, og gjennom gang av 400 bilder…

DSCF2467

Vibeke…

7 kommentarer:

  1. Velkommen hjem! Fikk kort i posten i dag - tusen takk for at du alltid husker!

    Pommefrites i panna er stas *fniser*

    SvarSlett
  2. Velkommen hjem!! Ser ut som dere har hatt det toppers ;O) Ler av "nistematen" .. hehe.. SØTT!!

    Ha ei flott helg! KLeM

    Ps. har forresten en giveaway inne hos meg om du vil bli med ;p

    SvarSlett
  3. Velkommen hjem:) Høres ut som dere hadde en flott tur. Greit å komme seg avgårde til litt sol og "ordentlig" sommer.

    Tror vi må ta en sånn tur etterhvert vi også for en fire uker lang ferie med bare regn er ikke mye å rope hura for:P

    God helg!

    Klem Silje

    SvarSlett
  4. hei du:)

    koselig at du tok turen innom bloggen min:) Ja, det har vært det samme om og om igjen. Flere runder med hals, øre osv.. Det blir aldri bedre desverre. var hos legen for noen dager siden, han nevnte det med astma faktisk. så vi har fått henvisning til barnelege. Så får vi håpe at vi finner ut av det:) koselig blogg du har, kommer tilbake igjen ganske så snart jeg:)

    ha en strålende lørdag:-)

    SvarSlett
  5. Så flott blogg du har, inspirerende og fin er den. Legger meg til som følger:) Ha en flott kveld. Smil fra Lise

    SvarSlett
  6. Det må være deilig å ta en sydentur på tampen av sommeren også ;O)
    Ang. din kommentar hos meg...I din situasjon denne gangen har jeg full forståelse for at du publiserte på nytt igjen.
    Det jeg sankker om er de som publiserer på nytt igjen flere timer etterpå og gjerne dagen derpå igjen for å komme øverst på rollene igjen.
    De har da gjerne fått drøssvis av kommentarer...
    Urettferdig ovenfor andre bloggere.
    La merke til en som publiserte gårdagens innlegg igjen for noen timer siden igjen..

    Ha en fin kommende uke!
    klem Linda

    SvarSlett
  7. Velkommen hjem!Fine bilder du viser,klem

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails