søndag 16. august 2009

Hylla er på plass

Mannen tok grunningen for meg… "Jeg kan lage middag og så maler du…?" (Han vet det ikke blir middag ellers ;P)

DSCF2033

(Flasken til ventre er fra Monaco, mamma og pappa kjøpte den da de var lykkelig gift for over 30 år siden. Boksene er etter farmor.)

og jeg tok første strøket mens Hedda var i barnehagen.

DSCF2025

(Krukkene med emblem er kjøpt hos Lobelia, og på fredag fant jeg en liten blomsterpotte i samme stil på Taigaen)

Heldigvis trengte vi bare det ene strøket - hurra!

DSCF2032

Det skal ikke mye til for å glede meg, spesielt ikke når det gjelder å male…

DSCF2028

Jeg synes det er veeeeeeldig kjeeeeedelig.

DSCF2038

(Legg merke til freste kanter… Enkel hylle du lissom!)

DSCF2026

(Kula og koppen kjøpte svigermor til meg fra Amsterdam, sinkhuset kjøpte jeg på bloggsalget til Maliva)

DSCF2035

Det blir godt når loftsetasjen er klar, bare haugevis med vegger som skal males… *ler*

DSCF2031

Nå mangler det bare ovnen fra hytta til svigers, og imens fikk slagbordet, fra hytta til farmor og farfar, en (veldig ustrøket) duk…

DSCF2029

…og diverse pynt.

Noe nykjøpt, noe bruktkjøpt og noe arvet.

DSCF2030

Jeg er superfornøyd med kjøkkenet mitt nå.

DSCF2024

           (Kokeboken i hjørnet er også etter farmor, fra tiden på Husmorskole)

Det ble enda bedre enn tenkt! :)

Vibeke…

12 kommentarer:

  1. Ja du har all grunn til å være fornøyd. Kjempefin hylle, og så mye fint STÆSJ du har. Jeg har nesten maken tea-kanne i sølv. Fikk av min svigermor i sommer. Du hadde ellers så masse fint også. Alltid koselig å titte innom bloggen din.

    Ønsker deg en fin søndag.

    Klem Ann<3

    SvarSlett
  2. så fint kjøkken, og fin hylle:) flotte detaljer på det bordet:)

    SvarSlett
  3. Så mye koselige detaljer du har! Hylla ble virkelig flott. Alt har blitt veldig flott da ;)

    SvarSlett
  4. Nydelig kjøkken :-). Fin blogg du har.

    SvarSlett
  5. Fint blei det!
    Kjekt å fylgje med på framgongen:)

    Smil frå Anita

    SvarSlett
  6. D.enne kjøkkenkroken likte eg knallgodt og spesielt hylla. Fine ting rundt omkring også. Ha ein fin søndag.

    SvarSlett
  7. Du er vel heldig som har så flinke svigerforeldre:) Kjempefint på kjøkkenet ditt;)

    SvarSlett
  8. Hei Vibeke....så fint du har det....her kan jeg sitte lenge å bare titte på alle detaljene du viser..og vips seg jeg jo også zink-huset mitt er på plass..Koselig.Fortsatt en fin søndag til deg fra meg

    SvarSlett
  9. Hei hei, det var jo bare superfint!!! :-)

    Ha en herlig søndag!

    W

    SvarSlett
  10. Så mange flotte ting du har på kjøkkenet ditt! :)

    Eggeglassene kjøpte jeg på en butikk i Sandefjord som heter Tinnies Hus. Men du kan helt sikkert bestille dem i en hvilken som helst butikk som fører Bruka Design.

    Ha en god kveld!

    SvarSlett
  11. Kjøkkenet ble kjempe fint!! Du har all grunn til å være fornøyd:) Virkelig inspirerende!

    klem Silje

    SvarSlett
  12. LEKKERT! :)

    Godt å høre at du har blitt bedre etter du fikk barn da, kanskje du blir enda bedre etter nr.2? Om du vil ha nr. 2 da...
    Jeg kjenner den sykdommen dårlig, men er det noen mulighet å bli så og si symptom-fri?
    At du kan leve fullstendig uten smerter?

    Ha en fin uke-start!
    Klemklem

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails