tirsdag 25. august 2009

Det blir til noe på loftet

Aller først må jeg bare beklage for litt dårlige bilder, batteriene i kameraet synes falskt, og jeg hadde ikke tid til å finne nye osv før jeg tok bilder *ler* I tillegg er det jo ikke dagslys inn hele tiden lenger, så med dårlig batteri og uten blitz blir det litt uskarpt…

Fra den ene ytter veggen til den andre

DSCF2108

Jeg står i det ene soverommet, over stua, den nye delen

DSCF2104

Pipa er revet ned, vi skal bygge den opp igjen, med nye elementer.

DSCF2105

Fra den gamle delen over i den nye, plass for vinduer er funnet .

DSCF2107

Det er godt når ting går fremover! :)

Vibeke…

4 kommentarer:

  1. Så deilig med framgang!! Der er ofte det virker som ting står stille, hehe:)

    Også så nydelige ting som din svigermor har strikket!! Jeg elsker sånt strikketøy til ungene:))

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  2. Blir stort og fint dette altså!!!! Gleder meg til å se til slutt.

    SvarSlett
  3. Dette blir stort! :) Morsomt å følge med fremover. Så må jeg vel skryte litt av de flotte klærne svigermoren din har strikket. :) Helt nydelig. Hos oss er det moren min som er den store strikkemesteren så ungene her mangler heller ikke fine strikkaklær. :)

    Ha en din dag!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails